16 Haziran 2017 Cuma

Okuyucuya - 1

İkimiz de birer koltukta karşı karşıya oturuyoruz. Hiç konuşmadan sessizce birbirimize bakıyoruz. Gözlerimizinden birbirimizi ne kadar istediğimizi anlıyoruz ve hafifçe gülümsüyoruz. Senin gülüşün davetkar bir gülüş… Bir taraftan gülerken bir taraftan dudaklarını ısırıyorsun. Ben gözlerimi gözlerinden ayırmadan yerimden kalkıp koltuğunun yanına geliyorum. Hala gözlerinin içine bakarak ayakta duruyorum . Elimi saçlarına götürüp onları okşuyorum. Parmaklarımın arasında dolanıyor saçların. Parmak uçlarımı boynunda hissediyorsun. Enseni ve boynunu okşamaya başlıyorum. Avcum boynundayken bir parmağımı dolgun dudaklarının üstünde gezdiriyorum. Sen istekle gözlerimin içine bakarak parmağımı emiyorsun. Diğer elimi gömleğinin arasından memelerine indiriyorum. Hızlı atan kalbini hissediyorum. Memelerin avcumu dolduruyor. Hafifçe okşuyorum önce… Sonra okşamalarım sertleşiyor. Sertleştikçe sen parmağımı ısırmaya başlıyorsun. Boynundaki elimi çekip gömleğinin düğmelerini açıyorum yavaş yavaş… Biçimli memelerinin üstünde sadece sütyenin kalıyor… Omuzlarını okşayarak gömleği sıyırıyorum. Sonra gözlerinin içine bakarak bacaklarını açmanı istiyorum ve bacaklarının arasında önünde diz çöküyorum. Dudaklarımı göbeğinde hissediyorsun. Islak ve sıcak… Öpücüklerle yukarı çıkıyorum, memelerinin arasına… İki elimle bacaklarını kalçalarına doğru okşarken boynunu emmeye başlıyorum. Ellerimi kalçalarında hissedince zevkten kıvrılmaya başlıyorsun. Nefesin hızlanıyor… Bir elimi beline götürüp okşayarak yukarı çıkıyorum ve sütyenin kopçasını çözüp memelerini özgür bırakıyorum. Boynundaki dudaklarımı meme uçlarına götürüp emmeye başlıyorum. Hem dilimle yalayarak ıslatıyorum, hem de emiyorum… Koltuğunda kıvranmaya başlıyorsun. Aynı zamanda omuzlarımı, kollarımı, sırtımı okşuyorsun… En çok da saçlarımla oynuyorsun. Altındaki pantolonun düğmelerini çözmeye başlıyorum bacaklarını okşarken… Bir çırpıda onu çıkarıyorum ve bacakların çıplak kalıyor. 


İki elimi dizlerine koyup bacaklarını okşaya okşaya kasıklarına çıkıyorum. İncecik kilodunun üstünden bile vajinanın sıcaklığını hissedebiliyorum. Önce hafifçe okşuyorum onu parmaklarımla… Sonra dudaklarımla üstüne eğiliyorum. Kilodunu dişlerimin arasına sıkıştırıp kalçalarını okşarken, dişlerimle kilodunu aşağıya indiriyorum ve bileklerinden çekip çıkartıyorum. Bu sırada yeniden göz göze geliyoruz. Nefes nefesesin. Saçlarımdan tutup kafamı bacaklarının arasına bastırıyorsun. Artık dilim vajinanın ıslaklığını ve sıcaklığını hissedebiliyor. Önce küçük dil darbeleri atmaya başlıyorum ona. Sen inledikçe daha tutkulu emiyorum. Klitorisini ağzıma alıp emerken, bir taraftan da dilimle oynuyorum. İki elim memelerindeyken dilimi vajinandan içeri sokuyorum ve içinde hareket ettiriyorum. Dilim içinde hareket ederken burnum da klitorisine değiyor. İnleyerek kıvranmaya başlıyorsun yerinde. Bacaklarını kaldırıp omzuma alıyorum. Bacaklarını ensemin arkasında kenetleyip kafamı daha çok bastırıyorsun kendine. İki elinde saçlarımdan sertçe tutarak beni kendine çekiyor. Dilim sokabildiğim kadar içine giriyor. Nefesimi bile içinde hissedebiliyorsun. Islaklığın arttıkça onu emiyorum ve böylece daha çok ıslanıyor. Suyunun çenemden aktığını hissedebiliyorum… Elinden tutup ayağa kaldırıyorum seni. Gözlerinin içine bakarak elinden tutarak duvara doğru yürütüyorum. Sırtını duvara yaslıyorum ve önüne geliyorum. Vücutlarımız birbirine değiyor. Kocaman olmuş penisimi içine sokmadan vajinana sürtmeye başlıyorum. Kabarmış başını ve sertliğini hissediyorsun boydan boya. Vajinanın bütün ıslaklığı penisime bulaşıyor. Sonra bir elimle boynundan tutup bir elimle gözlerinin içine bakarak önce başını sokuyorum sadece. Çığlık atıyorsun. Sadece başını sokup çıkarıyorum bir süre... Sen zevkten inlemeye başlayınca hepsini köküne kadar sokuyorum ve onu en dibinde hissettiğinde kalçalarından tutup kucağıma alıyorum seni. Tamamını hissedebiliyorsun içinde... Kalçalarından tutarak seni kucağımda zıplattıkça dibine dibine vuruyorum. Bir elinle omuzlarımdan diğeriyle saçlarımdan sıkıca tutuyorsun destek alabilmek için. Bacaklarını da belimde kenetliyorsun. İnlete inlete zıplatıyorum seni kucağımda. Sonra bir boy aynasının karşısına getiriyorum seni ve yüzünü aynaya döndürüyorum. Ben de arkandayım. Hala ayaktayız. İki elini duvara yaslıyorsun ve ben kalçalarının arasından giriyorum bu sefer vajinana. İki elimle de sarıyorum vücudunu içinde gidip gelirken. Bir elimle memelerini okşarken diğer elimle de klitorisini okşuyorum. Bu sırada dudaklarımla boynunu ve kulağını emiyorum. Her darbemde bütün vücudun zevkten titriyor ve bu titremelerine nefes nefese inlemelerin eşlik ediyor. “Yeter!” diyorsun. Aynı anda kasıklarıma akan sıvıyı hissediyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder