20 Nisan 2017 Perşembe

Sapyoseksüel - 6 (Final)

Kısa ama derin bir uykunun ardından gözlerimi kırpıştırarak açtığımda, yatağın boş olduğunu fark ettim. Ne bir not ne de başka bir şey vardı. Memnun kalmadığını düşünecektim ki, bu olasılığı hemen eledim. Egomun kabarık olmasından değil, memnun olan kadının halinden anladığımdan... Çekindiğini düşündüm sonra... Her şeyi bir kenara bırakıp kendince çılgın bir deneyim yaşamak isteyebilir, doyuma ulaştığında ise bundan kaçmış olabilirdi. Ama çekingen birine de benzemiyordu... Belki de rol yapıyordu. Bir diğer olasılık da şuydu... İşini görüp gitmiş olabilir ve bir daha bana ihtiyaç duyana kadar kayıpları oynayabilirdi. Hepsi mümkündü. Hepsiyle daha önce karşılaşmıştım. Ama insan en azından bir not bırakırdı... En azından durumu anlatacak kadar nezaket gösterirdi...

Birkaç dakikalık şaşkınlığın ardından sonuçlara kafayı takmak yerine geceyi hatırlayıp çıplak uyandığım yatağın keyfini çıkarmak istedim. Biraz esneyip biraz gerindikten sonra yeniden uykuya dalmayı denedim. Birkaç kez kendi etrafımda dönüşümün sonucunda uyuyamayacağımı anlayıp duşa girdim. Vücudumdan süzülen sularla birlikte gecenin bütün yorgunluğu akıyor, aynı zamanda bana yaşadığımız bütün ayrıntıları hatırlatıyordu.

Hafızam canlandıkça penisimin sertleştiğini fark ettim. Böylece dördüncü olasılık kafama dank etti. Çekici hatırasıyla kendini özletmek istiyor ve tekrar bana ulaştığında bu özlemin tadını çıkarmayı bekliyordu. Bundan emindim. Ne de olsa oyun oynamayı seven biriydi...

Ben de oyun oynamayı seviyordum. Üstelik bu oyunları kendi kendime oynamaktan da zevk alıyordum. Su damlalarının altında gözlerimi kapattım ve dün geceyi yeniden hafızamda canlandırdım. Bir elim duvara dayanarak destek alırken, diğeri dikleşmiş penisime uzanıyordu...

SON


4 yorum:

  1. Hikayeyi bitirdin:)Ne zamandır devamını bekliyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan ki ben de ne zamandır bitirmeyi bekliyordum :)
      İşin içinde biraz da tembellik var tabi, çaktırma... Neyse ki artık yeni hikayelere sıra gelebilir ;)

      Sil
    2. June's Rosie22 Nisan 2017 01:11
      Yeni hikayelere sıra gelecek olması heycanlandırdı:)Şeyy bu arada ben biraz geç keşfetmiş olabilirim blogu.(2016'da)Ama tüm yazıları çoğu yorumlarıyla da beraber okudum.Yazılarındaki olaylarla beraber edebi yönünü de göz ardı edemiyorum.Art arda gelen cümleler bir tek olayla değil teknikle de akıcılığı sağlıyor.
      Ve artık yazmayacaksın diye düşünüyordum ama içten içe bitirmeni de bekliyordum:)
      Burayı bırakmamış olmana ve artık güncel yazılarını okuyacak olacağıma çok sevindim Meçhul:)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim :) yorumun o kadar memnun etti ki, her hikayenin nasıl hissettirdiğinde dair ayrı ayrı yorumlarını bekliyorum... (evet, benim de şımartılmaya ihtiyacım olabilir :) )

      Sil