5 Mart 2016 Cumartesi

Sapyoseksüel - 4

Adsız'a...

Şimdi sınava tabi tutma sırası bana gelmişti. Onu kendinden geçirmek için her şeyi yapacak ve ne kadar dayanabileceğini görecektim. Kendinden geçtiğinde ise beni yalnızca içinde hissetmekle kalmayacak, bulutların üstünde kıvranacak, vücudunun her noktasını okşayan bulutlarla seviştiğini duyumsayacaktı.

Yatağa yaklaştım. Nasıl başlayacağımın merakıyla kocaman açılmış gözleri bana bakıyordu. Yanımda taşıdığım göz bandını cebimden çıkardım, gözlerini bağladım. İtiraz etmedi. Aramızda suskunlukla varılan bir anlaşmaydı bu. Anlaşmadan memnun kaldığını, kapalı gözlerinin altındaki dudaklarında beliren gülümsemeden anlayabiliyordum.



Yatağın etrafında yürümeye, hiç dokunmadan vücudunu seyretmeye başladım. Bunu yaparken adımlarımı ve nefes alışverişlerimi hissetmesini sağlıyordum. Bana dokunmak için ellerini uzatıyordu ama hemen kendimi çekiyordum. Sonra hiç beklemediği bir anda birkaç saniye süreyle parmak uçlarımı tenine değdiriyor, tekrar geriye çekiliyordum. Sırayla ayak bileklerinde, baldırlarında, kasıklarında, omuzlarında, dudaklarında, memelerinde, boynunda dolaştı parmaklarım. Her dokunuşumla o kadar irkiliyor, o denli kıvranıyordu ki, onu sertçe tokatlasam ya da kamçılasam, meme uçlarını ısırsam ya da bir anda sertçe en dibine girsem hiçbir itirazda bulunmayacak, aksine bundan memnun olacak gibiydi. Birkaç dakika sonra bu düşüncelerimde haklı olduğumu gösteren cümleyi duydum onun ağzından... Bandı çıkarıp gözlerini gözlerime dikti, "Eğer sen beni sikmezsen ben sana kendimi zorla siktireceğim!" dedi... Bakışlarındaki meydan okumayı görebiliyordum. Ama meydan okuyan bakışların arasına karışan yalvarışı ve itaati görebilmek için sadece gözlerini değil ses tonunu da okumam gerekmişti. Artık patronun ben olduğunu hissettiren gözlerimle ona baktım ve bıyık altından güldüm. Elbisesi çoktan beline kadar sıyrılmıştı. Bir çırpıda kilodundan kurtardım onu. Emir veren bir ses tonuyla "Aç bacaklarını!" dedim. Pantolonumun kemerini çözerken kemer tokasının çıkardığı metalik sesin arasında "Evet! Gel hadi!" diye bağırdı. Karşısında soyunup hareket etmeden ayakta durdum. Penisimin ne kadar sertleştiğini ve nasıl dimdik olduğunu, kabarmış başıyla nasıl yukarı doğru baktığını görmesini istiyordum. "Ver onu bana!" diye bağırdı bu kez... Ben ise ne kadar sertleşmiş ve tahrik olmuş olursam olayım patron olmanın kontrolünü yitirmeyeceğimi gösterir gibi, içine girmek yerine kafamı bacaklarının arasına soktum. Ayak bileklerini yalaya yalaya kasıklarına geldiğimde, sırılsıklam olmuş vajinasının ateşini dilimi ona değdirmeden bile hissedebiliyordum. Bacaklarının arasından kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım. Göz bebekleri yalvarıyordu. Dilimi çıkarıp önce boydan boya vajiasına sürttüm, dudaklarımın arasına aldığım klitorisini emerken aynı zamanda dilimin ucunu kullanarak yaladım ve en sonunda dilimi içine sokup oynatmaya başladığımda üst dudağımı da klitorisine değdirerek nefesimi hissetmesini sağladım. Yalvaran ses tonu hiçbir şeyi düşünmeyen pervasız inlemelere dönüşmüştü...

Devam edecek...

11 yorum:

  1. Acikcasi epey etkilendim, yazmani beklemiyordum. Tesekkurler bana ithaf ettigin icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lafı bile olmaz... Sadık okuyucularım için her şeyi yapabilirim :) Umarım okurken keyif almışsındır ve tadını çıkarmışsındır, artık ne kadar mümkün olduysa :)

      Sil
    2. Devamini merak ettirecek kadar zevkli bir yazi olmus :)

      Sil
    3. Oldukca tahrik ve tatmin ediciydi. O kadinin yerinde olmayi istedim okurken.. eger istedigin buysa kesinlikle basardin. :)

      Sil
    4. Sevindim :) tahrik ettiği kadar tatmin etmesi de önemli :)

      Sil
  2. Uzun zaman oldu, Meçhul. Açıkcası yazmayı bıraktığını düşünmeye başlamıştım. Tekrar yazdıklarını okumak güzel oldu. :)

    Bu yazı oldukça kışkırtıcı (doğru kelime bu mu? Bilmiyorum.) olmuş. :) hızlı bir dönüş yaptın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı bırakmam mümkün değil Drama :) Ama bazen küçük aralar verebiliyorum işte...

      Eğer kışkırtıcı olduğunu düşünüyorsan doğru kelime odur :) Okuyanları kışkırtmak, iştahlarını kabartmak ve daha bir çok şeyler yaptırmak istiyorum... :) Keşke içerikle ve kendilerinde bıraktığı etkiyle ilgili daha ayrıntılı şeyler söyleyecek cesur okuyucularım olsa :)

      Sil
  3. "Emir veren ses tonu" "patronun kim olduğu" bu ayrıntılar bana iyi geldi zira sert şeyleri severim. Hikayenin devamında kadinin boğazından tutup yüzüne şaplaklar atman dilegiyle.. :) belki vücudu fazla beyazdır ve biraz kızarıklık iyi gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni okuyucum gelmiş de isteğini yerine getirmez miyim? Elbette yaparım :) ama boğaz sıkıp tokatlamak az bile kalır bence, ne dersin? ;)

      Sil
  4. Bayan olduğumu da eklemek istedim.

    YanıtlaSil

  5. Guneye giderken 6-7'de biraz sertlik sezmiştim ama çok sert şeyler gelmedi. (Atladığım hikaye yoksa tabi) artık okuyucunun hazır olduğunu düşünüyorum, üç yıl önce tabancadan bahsedildi, hikayenin sonunda o tabanca patlamalı :)
    Gördüğün gibi aslında eski bir okuyucuyum.

    YanıtlaSil