30 Kasım 2015 Pazartesi

Sapyoseksüel - 3

Oteldeydik. Üstündekileri çıkarmadan yatağa oturmuş, ayaklarını uzatmıştı. Askılı elbisesi göğüs çatalını açıkta bırakıyordu. Yürürken dizlerine gelen elbisesi neredeyse kalçalarına kadar sıyrılmıştı. Ben ise yatağın tam karşısındaki koltukta oturuyordum.

"Bir oyun oynamak ister misin?" diye sordu.
"Nasıl bir oyun?"
"Gözlerimi kapatacağım ve doğaçlama cümleler kurarak beni tahrik etmeye çalışacaksın."
"Anlaştık."
"Ama ben söylemeden yatağa yaklaşmak yok."
"Peki."

Gözlerini kapattı. Kafasını geriye doğru atıp vücudunun iki tarafındaki ellerini yatağa bastırdı. Bacaklarını hareket ettirmemek için kendini zor tutuyor gibiydi.


"Nefesimi bacaklarında hissediyorsun, dizlerinin hemen üstünde... Bir kuşun ötüşü gibi açılıp kapanıyor dudaklarım teninde. Kasıklarına geldiğimde kafamı geri çekiyorum. Ellerim ayak bileklerinde şimdi. Parmaklarımı, piyanonun üstünde gezinir gibi dolaştırıyorum bacaklarında. Dokunuşlarım varla yok arası, tüy gibi... Birden baldırlarını avuçluyorum, kasıklarına kadar. Sonra kendimi geri çekiyorum yeniden."

Yatağa bastırdığı elleri bacaklarının üstünde dolaşmaya başlamıştı. Bacaklarını iyice aralamış, iki elini de kasıklarında dolaştırıyordu.

"Yüz üstü çeviriyorum seni. Ellerim bu sefer bileklerinden kalçalarına uzanıyor. İkisi de avuçlarımda, sertçe sıkıyorum."

Söylediklerimi yapmış, yüz üstü dönüp kalçalarını benim yerime avuçlamıştı.

"Askılarını indiriyorum omuzlarından. Parmaklarımı hissediyorsun, yumuşacık. Nefesim ensenden omurgana iniyor, elbiseni sıyırdıkça beline kadar iniyorum. Dilim belinden yukarı çıkıyor bu kez. Kulak memende dudaklarımı hissediyorsun..."

Elbisesi sıyrılmış, sütyeni kalmıştı. "Gel buraya!" dedi.

Koltuktan kalktım.

Devam edecek

12 yorum:

  1. Ne kadarda oyun sever bir kadın, oyun ise etkileyici

    YanıtlaSil
  2. Oyunları severiz, oyun sevenleri daha çok severiz :)

    YanıtlaSil
  3. Öncesindeki oyunlar, en sevdiğim kısımdır. Sonuç kısmı da önemli ama en lezzetli yerler oyun kısımları. .

    YanıtlaSil
  4. Neden devamini yazmiyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı için talep gelmesini bekliyorum :)

      Sil
  5. Bence artik devamini yazmalisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeterince motive olduğumda diyelim o halde :)

      Sil
    2. Peki oyle olsun :)

      Sil
    3. bu kadar kolay kabullenmeni beklemiyordum :) bana mailden ulaşmak ister misin?

      Sil
    4. Isterim ama daha sonra. Simdilik sen yaz, ben okuyayim.

      Sil
    5. Çok da ertelememek lazım... Dördüncü bölüme yorumlarını bekliyorum :)

      Sil