29 Kasım 2015 Pazar

Sapyoseksüel - 2

En azından artık dil balığına çatal atıp durmuyordu. Topuz yaptığı kumral saçlarından düşen bir perçemini seyrediyordum.

"Yazdıklarını beğenmiyorum." dedi. Neden burdan başladığını anlamadım.
"Ben de beğenmiyorum..." Yüzündeki şaşkınlık görülmeye değerdi. Beni egosu dağların ötesinde biri mi sanıyordu acaba?
"Nasıl yani?"
"Blog yazarken sanatsal kaygılardan uzaktayım. Yalnızca bilinçaltımı yaşadıklarım üzerinden temize çekiyorum. Kalemim paslanmasın diye kalem oynatmış oluyorum bir taraftan da..."
"Bunu da sanatsal kaygılarla yapabilirsin."
"Sanatsal kaygılarla yaptığım başka şeyler var."
"Nedir onlar?"


Fırsat bu fırsat diye düşündüm. Plansız bir şekilde o gün çantamda olan bir öykümü çıkardım önüne. Onunla buluşmadan önce oturduğum kafede birkaç düzeltme yapmak için çıktısını almıştım. Şaşırdı.

"Bu da mı erotik?"
"Hayır."
"Neden bloga koymuyorsun?"
"Çünkü başka yerlerde yayınlanıyor."
"Bilmiyordum..."

Okudukça bazen kaşları çatıldı, bazen yüzünde bir tebessüm oluştu, bazen dudaklarını ısırdı... Beş sayfanın sonuna geldiğinde elindeki kağıtları bana verdi. Bir sigara yakıp uzun uzun sustu. Sigaranın sonuna kadar beni seyretti.

Ben de onu seyrediyordum. Gömleğinin altında kabaran memelerinin her sigara nefesiyle inip kalkışına bakıyor, üstelik baktığımı gizlemiyor, onları avuçlarımda hayal ediyordum. Memelerine baktığımı gördükçe tıpkı öykümü okurken yaptığı gibi gülümsüyordu.

Sigarasını bitirdi.
"Kalkalım mı artık?" diye sordu.
"Nereye?"
"Nereye istersen..."

Devam edecek...

7 yorum:

  1. Ben de blog konusunda senin gibi düşünüyorum. Blog benim için, bir anda ortaya çıkan hislerin dışa vurduğu yer. Sanatsal kaygılar olsa ne olur, olmasa ne olur. Yazarak rahatlamak, içimden geçenleri yazdıktan sonra ne gerek var?

    Yazdığın öykü sevilmiş gibi. :)
    Devamını bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olaylar devamına kopuyor, biliyorsun ki :)

      Sil
  2. Bilinçaltımın bir kısmını temize çekiyorum de de, biraz daha inanayım. Hoş, öyle bir kaygın yok gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kaygısız, dertsiz tasasız ve de yasasız bi insanım :)

      Sil
    2. Hemen ilerisi Kasımpaşa diyorsun yani 😀

      Sil
    3. Yok canım, okuyanların ne düşündüğü benim için çok önemli... Ama yazarken bazı boşluklar bırakıp okuyanların doldurmasını seviyorum. Gerçekliği eksiksiz vermek yerine, püf noktalarıyla yeniden üretmek, okuyucuya da yer açıyor öykü işlerinde...

      Sil
  3. Okuyanların ne düşündüğü yazarken mi önemli peki?

    YanıtlaSil