28 Kasım 2015 Cumartesi

Sapyoseksüel - 1

İkinci dubleleri bitirmek üzereydik. Gözlerimin içine bakarak ısmarladığı dil balığına çatal darbeleri vurarak oynuyordu. O balıkla oynadıkça, benim dilim acıyordu. "Bu kadar zedelersen onu bu gece kullanamam" diye geçiriyordum içimden.

Kadehinde kalan rakıyı yudumladı.
"Beni becermek istediğini biliyorum."
Cevap vermek yerine ben de kadehimde kalan rakıyı bitirdim. Kalkma vaktimiz geldi sanıyordum. O konuşmaya devam etti.
"Bunu ben de istiyorum. Yani senin gibi bir erkekle sevişmek güzel olabilir. Ama beni tahrik etmelisin."
Ellerinin üstünde gezinen parmak uçlarım, gözlerinin içine bakarak dudaklarımla oynamam, anlattığım hikayeler, ona neler yapabileceğimi üstü kapalı şekilde ima etmelerim işe yaramamıştı demek.
"Bunu yalnız kaldığımızda yaparım diye düşünüyordum."
"Hayır, burda yapmalısın ki beni becerebileceğin yere gelmek için ikna olayım."
"Masanın üstünde diyorsun yani?"
"Yok canım, olur mu, bara yatırman gerek boylu boyunca."
Güldük. "Şapşal" demeyi ihmal etmemişti. Devam etti.
"Beni nasıl evirip çevireceğini anlatman beni etkilemez. Çünkü bunu nasıl yapacağını az çok tahmin edebiliyorum. Zaten sen yapamazsan, ben yaparım."
"Ben senin bildiğin kadınlardan değilim diyorsun..."
"Çıkıntılık yapma da dinle. Biliyorum, zeki bir adamsın. Birikimlisin de. Cazmış, klasik müzikmiş, Bağımsız Avrupa Sineması'ymış, Modern Türk Edebiyatı'ymış... Bunların hepsini beni etkilemek için anlattığını biliyorum. Etkilenmedim diyemem de... Ama daha fazlasını yapmalısın."


Kendine güvenen, dominant kadınları seviyordum. Ama bu biraz ukalalık kokuyordu. Kendimi tutamadım.
"Neden seni etkilemem gerekiyor?"
"Beni sikmek için!"
"Orasını anladım da, neden benim seni ikna etmem gerekiyor?"
"Çünkü sen zaten hazırsın."
"Artık değilim."
"Yapmasak da olur diyorsun yani?"
"Aynen öyle..."
"Zekalıyım ama amele olmak istiyorum, çavuşu tokatlayacağım diyorsun?"
"Yatabileceğim tek kadın sen değilsin..."
"Bu geceyi neden boş geçireceksin?"
"Çünkü teste tutulmayı sevmedim. En azından bu tarzla..."
"Peki... Baştan başlayalım madem."
"Ne kadar baştan?"
"Birer duble daha söyleyelim. Sonrasına bakarız." Gözlerimin içine bakıp bir süre sustu. Sonra devam etti. "Bu balık da soğudu, yenisini söylemek lazım."
Garsonu çağırdım.

Devam edecek...

6 yorum:

  1. Kendine güvenmekle ukalalık arasındaki çizgiyi iyi ayarlamak gerek, oysa bu kadın sadece laf cambazı.
    Sonuçta ikna edilmeyi beklemek saçma aynı beklentiye sende gir ozaman ahaha.
    Seks sadece seks değil demek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seks kesinlikle sadece seks değil... ama bi düşünsene, karşındakinin seni ikna etme çabası tahrik edici olmaz mıydı? :)

      Sil
  2. Merhaba.

    En başta yazmışsın, ikinci dubleleri bitirmek üzereydik diye. Yazının sonuna gelene kadar aklım rakıda kaldı. :) rakı içmeyi, o masalardaki muhabbeti özledim.

    Teste tutulmak pek güzel bir durum değil. Çoğu zaman insanın sinirlerini bozan bir durum ama bazı insanlar da bunu seviyor. :)

    Sen gayet sakin karşılamışsın durumu. Ben olsam o masa devrilmişti. Bazı konularda kendimi sakin kalmaya ikna edemiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeeey, selam Drama :)
      Özledim seni buralarda... Senin karşında da taş bi adam otursa bence sen de zorlayabilirdin kendini sakin kalmaya :)

      Sil
    2. Heeeyy, ben de seni özledim buralarda. Yazılarını gözlerim arar olmuştu. :)

      Sil
    3. Arada şımarıklık yapıp kaçıyorum, ama tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer malum :)

      Sil