13 Nisan 2015 Pazartesi

Ortam - 6

Viskilerimizden biri bitmişti. Neyse ki iki şişemiz daha vardı. Malum, uzun bir poker gecesi...

Ortamın ısınmasına içkinin ateşi de eşlik ediyordu. Kızların sütyenleri çıkmış, sadece tangaları kalmıştı. Biz ise Petrov ile çırılçıplaktık. Dimdik duran penislerimizle bir taraftan gururumuz kabarsa da, diğer taraftan kızların gülüşmeleriyle kendimize geliyorduk. Üstelik yaptıkları yorumlarla Petrov ile beni birbirimize karşı kışkırtmaya çalışıyorlardı, yapamayacaklarını bildikleri halde. Birimizinki kalınmış da diğerimizinki uzunmuş, yok efendim ikisinin de gideri varmış, birinin başı daha büyükmüş de diğerinin damarları kabarıkmış falan... Sanki markette salatalık beğeniyorlardı.

Petrov bir ara gaza gelip, penisini eliyle masaya vurarak, “Seçmece bunlar seçmece” diye bağırabilirdi her an. Bunu yapsa, kimsenin garipsemeyeceği bir durumdaydık.

Ama bu muhabbeti sadece bize değil, kendilerine de yapıyorlardı. Melis Arzu’nun göğüslerine dokunuyor, “Seninkiler de taş gibiymiş...” diyerek kahkaha atıyor, bunun üzerine Funda kendininkileri avuçlayıp, “Aaa, aşk olsun, bende iş yok mu yani?” diye yarı sitem, yarı şakayla sohbete katılıyordu.


Sıradaki eli Melis kazanmıştı.

“Arzu’nun yanında çok masum kaldık, atak yapma sırası bizde sanki...” dedi Funda’ya bakarak...
“Bana uyar şekerim, ne yapıyoruz, yeter ki söyle.” dedi Funda da.

Melis’i elinden tutup yönlendirerek masanın üstüne oturttu ve bacaklarını bize doğru çevirerek açtı. İncecik transparan tangasından ağdalı vajinasını görebiliyorduk. Herkesin gözleri açılmış, Melis’in ne yapacağını bekliyordu merakla...

Melis, eline biten viski şişesini aldı. Tanganın üstünden, hafifçe Funda’nın vajinasına sürtmeye başladı. Sonra bir eliyle tangayı kenara çekti, diğeriyle tuttuğu şişenin başını da içeri soktu. Funda’nın gözlerimize bakarak sessiz inlemeleri birkaç saniye sürdü. Melis şişeyi çıkarttı. Petrov ile bana döndü.

“Hanginiz ister beyler?”

Petrov elini kaldırdı. Melis, şişeyi Petrov’un ağzına vererek, şişenin başında birikmiş sıvıyı emmesine izin verdi.

“Petrov Bey, çabalarınız için teşekkür ederiz. Ödül olarak göğüslerimi avuçlayıp emebilirsiniz.”
Petrov, Melis ile ilgilenirken, Arzu’nun da gözleri açılmış, bana doğru yürüyordu. Kucağıma oturdu. Bacak bacak üstüne atıp kolunu boynuma doladı. Bacaklarını penisime sürterken, “Oyuna biraz mola verme vakti geldi galiba...” dedi.

Melis de Funda da O’nu onayladı. Şişe kraliçesi Melis, yönetmen koltuğuna oturmuş gibiydi.

“Beyler, ikinizi de masaya alalım...”
İkimiz de sırt üstü masaya uzandık.
“Kızlar, ellerini ve ayaklarını masaya bağlayın şunların.”
Funda ve Arzu söylenilenleri yaptı.
Melis yönetmenliğe devam ediyordu. Kızlara döndü.
“Arzu, sen Petrov ile yakından tanışmadın henüz. Funda, sen de Meçhul’ümüzü özlemişsindir. Beylere nasıl oral yapılırmış gösterin bakalım.”
Kızlar bize yaklaşırken sözlerini tamamladı.
“İkisinin de erken boşalma problemi yok. O yüzden, hanginiz önce boşaltırsa, bir sonraki elde hepimiz onunla ilgileneceğiz...”

Melis sigarasını yaktı. Kurguladığı sahnenin keyfini çıkarmaya başladı.

Devam edecek...

44 yorum:

  1. Ne güzel bölümler erkenden geliyor. :)

    Melis gerçekten iyi bir yönetmenmiş. Şaşkın bakışlarla okudum, anlamadığım yerler oldu, tekrar okudum. :D Sakinleşmem lazım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadık okuyucuların motivasyonu sağolsun diyorum, erken gelen bölümler için :) Bir de bu seriyi yazarken kendimi oldukça iyi hissediyorum sanırım... bu bölümü yazarken, "fazla mı hardcore yazdım" acaba diye düşündüm ama, doğal haliyle aktarmaya karar verdim. Sen ne dersin?
      Sakinleşmen için yapabileceğim bi şey var mı? :)

      Sil
    2. Ben senin yazılarından önce, erotik edebiyat okumayı sevmiyordum. Bunu sana da söylemiştim sanırım. Erotik edebiyata ön yargılı olsam da, bana hardcore gelmedi. Daha çok tutkulu ve arzulu bir yaklaşım vardı bu bölümde.

      Şimdi, odamın penceresine tırmanıp, ayaklarımı da aşağıya sallandırdım. Temiz hava ile sakinleşmeye çalışıyorum. :D Sen sakinleştirme ya, böyle yazmaya devam et. :D

      Sil
    3. Tamam, söz :) Ama dikkat et, düşme sakın :)

      Sil
    4. Sözümü de aldım, ohh. :))

      Merak etme, alışkınım ben. :)

      Sil
    5. Bir kaç gün içinde ufak bi sürprizim olabilir...Petrov'u merak edenler için özellikle :)

      Sil
    6. Oooo Meçhul Bey, ne güzel sürprizler yapıyorsunuz. Bekliyoruz, o zaman. :)

      Sil
  2. Bu yazıdan sonra seni daha çok merak etmeye başladım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıdan sonra asıl Melis'i merak edersin diye düşünüyordum :) Ama bu daha çok hoşuma gitti sanki ;)

      Sil
  3. Melis de oldukça eğlenceli birine benziyor :D Hoş ortama takılıyorsa tabi eğlenceli olmalı ama ilginç şeyler çıkacak gibi görünüyor. Nedense bu tür konularda erkeklerden çok kadınların dominant olduğu hareketler gözümde hep daha eğlenceli olmuştur :D Özellikle karşıdaki kadın gerçekten güçlü ve yırtık karakterde biriyse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum... Sanırım bu, kadınların cinsel güdülerini daha çok bastırması, ve ortaya çıkarttığında da çok daha şiddetli ortaya çıkartmasıyla ilgili bir durum :)

      Sil
    2. Konu ne olursa olsun ipleri elimize almayı seviyoruz aslında başka bir açıklaması yok :D Hoş, tembel kadınlar da az değil ama onları tenzih ediyorum ben :D

      Sil
    3. En iyisi, iki tarafın da sırayla aktif olması bence :)

      Sil
  4. Ben Arzu`dan atak beklerken hop Melis olayı devraldı :D İşiniz zor be bu kızlar fena :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, ayıp ettin cadı, bize güvenmiyo musun? Hepsine yeteriz :)

      Sil
    2. Ona ne şüphe ama bu hatunlar insanı zorlar :D

      Sil
    3. Bizim istediğimiz de bu zaten :) sınırları zorlamak ; )

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Evet, hatırlıyorum, önce sen gelmiştin :)

      Artık seni tanıştırma vakti de geldi sanırım :) Tahmin edin bakalım kim bu Umumi Aşık?

      Sil
    2. Biraz ironik olabileceğini geç farkettim mesajın :)

      Sil
    3. Bence hiç sakıncası yok, hatta daha sevimli olmuş böyle ironili :)

      Sil
    4. Ayağımın tozuyla başlamış olayım o zaman. Yazarken bir zerre utandım ama, ben geldim demek nedense bir gayri rahat hissettirdi :)

      Sil
    5. Ortam müsait olunca "gelirsin" sen, bilmez miyim :)

      Sil
  6. Buyrun, karşınızda Umumi Aşık, Nam-ı Diğer "Petrov" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi canım cidden mi :D

      Sil
    2. Kendisi yazarken, yaşadığı kadar rahat olmasa da, evet, cidden :)

      Sil
    3. melis falanda çıkacak mı bir yerden :D Şaka bir yana sevindim :D Zamanla açılır ya :D
      Merhaba Petrov. Sizin hikayelerinizin bir takipçisi ben :D

      Sil
    4. Bir "Anlıyorum ama konuşamıyorum." klişesi olacak ama yaşıyorum ama aynı bollukta yazamıyorum diyeyim bari :)

      Sil
    5. Yazma işini ben hallediyorum ya, rahat ol sen :) Sen Lady Witch ile tanışmanın tadını çıkar :)
      Petrov ben Türkiye'de değilken benim Türkiye şubem olarak görev yapıyor :)

      Sil
    6. Merhaba, sevindirdiysem ne mutlu :) Cadı diyebilirim ben de sanırım :D

      Sil
  7. Sürpriz yapacağım deyince aklıma böyle bir şey gelmemişti. :)

    Merhaba Petrov :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Drama, sürpriz statüsünde olmak içimi bir hoş etti :D Ne geldiğini ben de merak ettim ama ;)

      Sil
    2. Petrov hakkında özel bir bölüm geleceğini düşünmüştüm. :D Gayet masumca bir düşünce. :D

      O zaman bir hoş geldin partisi yapalım sana, Petrov. :))

      Sil
    3. Petrov ve masum düşünceler... Ne alakası var diye geçirdim bi an içimden :)

      Sil
    4. Bence gayet de yakıştılar. :D

      Şaka bir yana, Petrov'u tanımadığım için senin düşüncelerini kabul ediyorum. :D

      Sil
    5. Buyrun tanışın, sizi tutan mı var :))

      Sil
    6. Şimdilik böyle daha iyi, daha güzel. :))

      Sil
  8. Ooo petrov da geldiyse buralar daha eğlenceli olacak desenize :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi hoş geldin partisi şart :)

      Sil
    2. Bir "Ooo" alacağımı bilseydim daha önceden gelirdim :D Partilere de hayır demem görüldüğü üzere.

      Sil
    3. Adını duyduğumuz birileri gelince tabi bir "Ooo" hakediyor :D

      Sil
  9. Hazır buralarda Umumi Aşık'ın blogunu ilan etmişken, bir blog ilanı daha yapayım dedim. Ama bu seferki bloggerımızı tanımıyorum :)
    Yine de şöyle bir şey düşünün. Meçhul Yazar'ın dişisi, hem de aynı zamanda güldüreni... Buyrun, afiyetle yiyin :)
    http://homoerectuts.blogspot.com/

    YanıtlaSil