11 Nisan 2015 Cumartesi

Ortam - 4

Eve giderken, bir taraftan da Arzu’nun merakla sorduğu sorularını yanıtlıyordum.

“Eve geçmeden önce tanışırız diye umuyordum.”
“Sonuçta kesin ve keskin kurallarımız yok. Tanışmanın da onlarca yolu var.”
“Nasıl yani?”
“Seni karşına alıp, seni tanımak için sorular sorup, seni değerlendirecekleri bir kurul havası falan mı canlandırıyordun gözünde?”
“Tam olarak öyle değil tabii ki, ama ona yakın bir şeyler işte...”
“Rahat ol, kimse sana not veren hocalar gibi takılmayacak. Hem dediğim gibi, farklı tanışma yöntemlerimiz vardır.”
“Mesela?”
“Poker bilir misin?”
“Evet.”
“Güzel. Petrov ile en sevdiğimiz yöntem bu. Strip Poker.”
“O nasıl oluyor?”
“Birincisi, poker oynarken insanın davranışlarıyla kendini ele verdiğini düşünüyoruz. O yüzden, senin söyleyeceklerinden çok, davranışlarına güvenerek onları seyrediyoruz. Aslında bu seni yargılamak ya da sana not vermek için değil. Tamamen seni tanımak için. Ama oyunu biraz daha canlandırıyoruz. Her elin galibi, istediği birini işaret ediyor ve işaret ettiği kişi üstündeki bir parça giysiyi çıkartıyor. Eşitlik olması için masaya otururken herkesin üstünde aynı sayıda giysi ya da aksesuar olması gerekiyor.”


“Hoşuma gitti bu... Hepinizi teker teker soyacağım demek.”
“Kendine çok güveniyorsun. Bunu sevdim.”
“Peki ya çıkartacak bir şey kalmadığında ne oluyor?”
“Her elin kazananı, bu sefer işaret ettiği kişinin bir şeyler yapmasını istiyor. Bu dans etmek de olabilir, kendisine ya da O’nun istediği birine verilecek bir öpücük de... Hatta ortam kızışırsa, oral seks gibi şeylere varabilir iş. Her elden sonra kazanan, kaybeden biriyle sevişmek isteyebilir örneğin. Geri kalanlar da seyreder. Sonra sıradaki ele geçilir.”

Dönüp yüzüne baktım. Çok üstüne gidip çekinmesine sebep olabilirdim, bunu verdiği tepkilerden kontrol etmek istiyordum. Ama Arzu, gözlerinin içinde parlayan bir ışıkla, çekici bir şeytan gibi tebessüm etmeye başlamıştı.

Gelmiştik.

Kapıyı Petrov ve Melis birlikte açtılar. Önce Arzu’yu baştan aşağı süzdüler. Yüzlerindeki gülümsemeden ve sıcak “Hoş geldin” deyişlerinden, Arzu’dan hoşlandıklarını anlamak zor değildi. Arzu da aynı sıcaklıkla karşılık verdi. Bu hatun beklentilerimin üstünde uyum sağlayacaktı sanırım ortama...

“Funda nerde?” diye sordu Petrov.
“Eli kulağındadır, yoldaymış.” dedim.

Petrov da Melis de ev haliyle, birer şort ve tişört ile oturuyorlardı. Üstelik bu onlara doğal ve rahat bir çekicilik de katıyordu.

“Hadi üstünüze bir şeyler giyin.” dedim gülerek.
“Aklıma gelen şey mi?” diye yanıtladı Petrov.
“Kesinlikle...”
“İç çamaşırları da dahil 7 parçadan fazla olmayacak kimsenin üstünde” dedi buyurgan bir sesle... 

İçeri gitti.

“Burda giyinmeye utanıyor musun?” diye laf attım arkasından.
“Misafirlerimizi düşünerek kıyafet getirmeye gittik beyefendi. Rahatlık sorunumuz yok biliyorsun.”

Herkes aynı sayıda kıyafet giyme kuralına uymaya çalışırken, gelirken aldığım viskileri çıkarttım ortaya.

Artık çay yerine değil, kafamın güzel olması için içmeye başlayabilirdim.

Devam edecek...

16 yorum:

  1. Strip Poker, iyiymiş ya. Ortam sıkıcı olsa bile poker oyunu güzellik katar insanlara. :))

    Bu yazıda okuduğum Arzu'dan sonra, ondan süper işler bekliyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drama, Arzu'yu benden daha iyi tanıdığını düşümeye başlayacağım :) Aslında beşinci bölümü de yazdım, ama sanırım yayınlanmadan önce biraz vakit geçmesini bekleyeceğim ve bu arada diğer bölümleri de yazacağım. Arzu'yu "beğenerek takip edenlerin" beşinci bölümü çok seveceğini düşünüyorum :)
      Strip Poker baya eğlenceli bi şey... Bu tür "hardcore" ortamlar olmasa bile, arkadaş arasında daha masum versiyonları oynanabilir. Kesinlikle tavsiye ediyorum :) Kız kıza oynayıp, sınırlı şekilde soyunduktan sonra birbirlerinin vücudu hakkında yorum yaparak pokerde psikolojik üstünlük elde etmeye çalışan kadınlara şahit olmuştum mesela :) Tabi her şey eğlence içindi... Erkeklerin olmasından çekinebilecek kadınların olmasını anlıyorum, ama en azından kız arkadaşlarıyla deneyebilir herkes :)
      Erkekler için aynı şeyi söyleyemiyorum çünkü erkekler birbirlerinin vücuduna kadınlar kadar meraklı değiller :) Sanırım kadınlarda daha çok var o merak, "Acaba göbeği var mı, acaba göğüsleri nasıl..." falan gibi :)

      Sil
    2. Bu bölümde Arzu hakkında spoiler vermişsin bence. :) Strip Poker'i duyunca gözleri parlamış, falan. :) Heyecan ile bekliyorum yeni bölümü. Yeni bölümleri yazarken sana kolaylıklar, o zaman. :))

      Ben de buna benzer bir oyun oynamıştım ama biz de strip yerine kaybeden alkol alıyordu. Gecenin sonunda, hastanelik olacak kıvama gelmiştik.

      Arkadaşlara anlatıp bu Strip Poker'i oynayalım, bakalım. :) Çok eğlenebiliriz. :))

      Sil
    3. Oyunu benden duyduğuna göre, oynadıktan sonra nasıl geçtiğini de anlatırsın umarım :) Ya da direk blogundan okuruz belki? Evet evet, en iyisi sen bu deneyimi yaz blogunda :)

      Sil
    4. Oynadığım arkadaşlarımdan izin alabilirsem blogumda yazarım. Ama izin vermezlerse gelir sana söylerim. Oynadım oyunu diye. :)

      Sil
    5. Anlaştık... Şimdiden merak etmeye başladım :)

      Sil
  2. Bu Arzu kişisinde sevmediğim bir şeyler var da henüz çözemedim. Du' bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin sevdiği karakterleri sevemiyor olabilir misin?

      Sil
    2. Çaktırma, bana birini anımsatıyor :) Ama 5. yazıda daha az anımsattı

      Sil
    3. Anımsamak istemediğin biri mi yoksa? Tamam çaktırmıyorum, aramızda :)

      Sil
  3. Arzu'nun kendine olan güveni o kadar hoşuma gitti ki biraz kıskandım diyebilirim. Ben de belli noktalar dışında kendime güvenir rahat hareket ederim ama bu denli olabilir miyim bilmiyorum :D Sanırım bir noktada kendimi kenara çeker ortamı hayal kırıklığına uğratan kişilerden olurum aahahahahaha
    Yalnız strip pokerde Arzu kendisini göstermek için kaybederse hiç şaşırdım. Hoş tam tersini yapıp bir anda dominant karakter olup herkesi parmağında da oynatabilir :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini göstermek için kaybetmek... Hmmm, sen de az değilmişsin :)

      Sil
  4. Arzu`yu sevdim dedim ben dimi :D
    Poker öğrenmek istiyordum ay itirafta ediyorum strip poker fantezim var :D sırf bu yüzden hemde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cesareti nasıl ödüllendirsek acaba? Yeni bölümle mi yoksa bedava poker kursuyla mı? İkisi bir arada daha mı iyi olur acaba? :)

      Sil
    2. Yeni bolum gelmis bile :D
      Ne cesareti ya herkesin vatdir bence bir iki bu tip fantezi. Yalniz ben kaybetmeyi hic sevmem. Kumarbaz kadar iyi ogrenmem lazim oyunu. :DDD

      Sil
    3. İyi bi öğrenci olursan, neden olmasın ;)

      Sil