28 Nisan 2015 Salı

Kaptanın Seyir Defteri - 1

Bu da nerden çıktı dediğinizi duyar gibiyim... Şurdan çıktı. Yazdığım öykümsüler dışında, sizinle söyleşme, dertleşme, konuşma fırsatını ancak yorumlarda buluyorum. Dedim ki, bir de arada sırada şöyle tostoparlak mektuplar yazayım. Nerden geldik, nereye gidiyoruz, konuşayım. Kurgu dünyasının gerekliliklerine kapılmadan, "biz bize" takılalım. Yazdıklarımı hep birlikte yerden yere vuralım.

Meçhul Yazar'a, kurgu dünyasının dışına  çıkacağı bu köşede sıcacık bir hoş geldin deyin, şapur şupur öpün kendisini efendim. Umarım bu seyir defteri, hikaye dizilerini aksatmadan, üç haneli sayılarak ulaşır...

Sevgili mürettebat, şimdilik bu kadar.

Mr. Spock'ın da selamı var.


26 yorum:

  1. Şapur şupur öpmek konusunda, ciddi misin? :D

    Şaka bir yana, güzel bir şey düşünmüşsün. Şimdi Yıldız Filosu'nda, Atılgan'ın mürettebatı mı olacağız? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şapur şupur seviyorum, bilmiyor musunuz? :)
      Hep birlikte görevden göreve, galaksiden galaksiye atlayacağız sevgili Drama :)
      Ya da bu postlara özel, hepinize Star Trek'ten bir isim vereyim ben en iyisi. Madem ilk gelen sen oldun, "Yazıcı" olmak ister misin? :)

      Sil
    2. Biliyorum tabii. :)

      Yaşasın !!! Uzay gezintilerine bayılıyorum. :)

      Bir dakika, yazıcı hangisiydi? :D İngilizce ismini söylesene. :D

      Sil
    3. Yeoman olması gerek... Hani şu sarışın bomba katip :)

      Sil
    4. Tamam, aldım ben Yeoman'ı. :)

      Sil
  2. Geç Star Trek izlemenin güzel etkileri... :) Man Trap bölümü geldi aklıma nedense şapur şupur öpmeyi okuyunca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun güç olmasın. Yıldızlar arasında dolanırken, kafalarımız güzel olsun ;)

      Sil
    2. Yeoman kapılmış bana ne kaldı? :)

      Sil
    3. Sana Mr. Spock yakışır :)

      Sil
    4. O zaman herkese vulcan dilinde selam. Tonk'peh... :)

      Sil
    5. Çok merak ettiğim bir şey var... O kulakları "tahrik motoru" olarak da kullanıyor musun? :)

      Sil
    6. Sivri kulaklar hep bir seks sembolü görülmüştür konu kurgu olduğunda. :) Daha fazla örnek de vermek isterim Mr. Spock üzerinden ama spoiler vermek istemiyorum sana. :)

      Sil
  3. Bir anda blogrollda başlığı görünce "nasıl yani? bir hikaye bitmeden başka bir tane mi?" dedim ama yanılmışım :)
    İyi düşünmüşsün hoş sohbet olur, güzel olur oldukça :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, "Hemşire" geldi :)

      Sil
    2. Şu yaşıma kadar star trek izlememiş (trtde arada verilenler dışında) biri olarak şu ortamda sanırım biraz utandım :)

      Sil
    3. O halde senin izlemene de vesile olsun :)
      Görsel efektlerin zayıf olmasına bakma. 1966 yılında çekilen bir diziden bu anlamda pek bir şey beklememek gerek. Ama kurgusu, akışı, karakterleri, felsefi derinliği ile her açıdan tatmin edici. Üstelik günümüzün bütün bilim kurgularına ilham kaynağı olmuş.

      Sil
    4. Diziden önce 1979 yapımı filmi çıktı karşıma ona bir bakayım dedim ama bulabilirsem diziye de başlarım zaten boş zamandan yakınıp duruyorum :)
      Görsel efektlere bir şey demem doctor who 1963 yapımı ilk sezonunuyla izlemeye başlamış biriyim :)

      Sil
    5. Bulurusn bulursun... sinemafilm.org'da, dizipub'da falan var hep.

      Sil
    6. Ben önce diziye başlamanı tavsiye ederim bu arada. Naçizane bir öneri... :)

      Sil
    7. Aslında diziye başladım şuan :)

      Sil
    8. Birinci bölümde Sadri Alışık'a selam, yola devam diyebilirsin :) Beşinci bölümü bitirdiğinde ise, damarlarında star trek virüsü dolaşmaya başladığını hissedeceksin :) Haydi bakalım iyi seyirler...

      Sil
    9. Umarım bulaşır çünkü şu ara böyle bir bağlılığa ihtiyacım var :)

      Sil
  4. Hadi ısıtıp hoşgeldin diyeyim de şapur şupur öpeyim mi, emin misin? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laf ağızdan bi kere çıkar, artık yapacak bi şey yok :D
      En azından unisex bi öpücük olsun bari :)

      Sil
  5. Diğer hikayeyi bitirdi mi acaba dedim ilk onlara baktım :D Bence iyi olmuş bu :D

    YanıtlaSil