27 Şubat 2015 Cuma

Güneye Giderken - 16 (Final)

Yol boyunca ikimiz de çok sessizdik. Arada bir, “Ne düşünüyorsun” diye ağzından laf almaya çalışsam da, “Hiç” diye geçiştirdi Melis. Ama bir şeyler olduğu belliydi. Yola çıktığımızdan beri tatilin en heyecansız anlarını yaşıyorduk.

Dün gece yaptığımız grup seksin etkisinden olabileceğini düşündüm önce. Ayıldığımızda, bunun yanlış olduğunu düşünmüş ve pişman olmuş olabilir miydi acaba? Ama eğer öyle olsaydı, daha önceki deneyimlerimizde bunu hissederdim.

Sessizlik oyununu sürdürmeye karar verdim. Üstüne gitmek, ısrarcı olmak istemiyordum. Ama bir taraftan da sorunun ne olabileceği kemiriyordu içimi.

Uzun ve yorucu Kaş yolu gittikçe daha çekilmez hale geldi. Akşam üzeri kalacağımız otele gelip yerleşirken sessizliğimiz devam etti. Konuşmamız için pek de bir fırsat olmamıştı açıkçası. Melis bavulunu bile boşaltmadan kıvrılıp yatağa uzandı. “Ben biraz hasta gibiyim, bu gece bensiz takıl istersen” dedi. İtiraz etmedim.

Çıkıp tek başıma birkaç tur attım. Bir iki bara girip çıktım, bir şeyler içtim. Aklımda Melis olduğu için, gece kıyafetleri içinde bronzlaşmış kadınları görmüyordu gözüm.

Geceyarısını biraz geçerken odaya geldim. Biraz da sarhoştum. Melis uyuyordu. Ben de yattım.

Sabah uyandığımda Melis yatakta yoktu. Banyoda olduğunu düşündüm önce. Ama bavulunu göremeyince endişelendim. Yataktan kalktım. Aynanın önüne bir not bırakmıştı...

Seninle geçirdiğim her dakika çok özeldi. Ama daha fazlasını yapamıyorum. Ben aslında lezbiyenim ve seninle bunu değiştirmek istedim. İster toplumsal baskı de, ister kimliğini bulamamak... Ama Beyza’nın anlattığı aşk hikayesini dinleyince, aslında kim olduğumu daha iyi anladım. Kimliğimi özgürce yaşamak için gidiyorum... Bedeli ne olursa olsun.


Melis

SON

Kimliklerini özgürce yaşamak konusunda baskıya uğrayan bütün LGBT bireylere adanmıştır...

2 yorum:

  1. tam da onur haftasından sonra melisin lezbiyen olduğunu öğrenmek güzeldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur Yürüyüşü'ne müdahale edilmesi ayrı bir üzüntü tabi...

      Sil