3 Haziran 2014 Salı

Güneye Giderken - 8

İki tepe arasında boylu boyunca uzanan ve denizle buluşan vadiyi gördüğümüzde, ikimiz de şaşkınlık ve heyecanımızı gizleyemedik. Akyaka yolundan keskin virajları döne döne ilçeye yaklaşmaya başladık. Melis, internet üzerinden pansiyon ve otellerin listesini çıkarmış, çoktan fiyat araştırmasına başlamıştı. İlçeye girdiğimizde kalacağımız otel belliydi.



Odaya çıktığımızda, yol yorgunluğunu üzerimizden atmak için duşa girmek istiyorduk. Hangimizin önce gireceği üzerine kısa bir tartışmadan sonra Melis;
“Neden birlikte girmiyoruz ki...” diye sordu.
“Sen gir o zaman, ben geliyorum.” diye cevapladım onu gülerek.

Melis, üstündeki elbisenin askılarını indirerek soyundu. Sütyenini ve külodunu arkasını dönerek çıkarttı. Uzun bacakları ve dolgun kalçalarının üstündeki ince belini seyretmemi sağlayarak duşa yürüdü. Ben de arkasından, hipnoz olmuş gibi kalktım. Üstümdekileri çıkartmayı bile unutmuştum. Suyun sıcaklığını ayarlamak için eğilmiş Melis’in vücudunu iştahla süzdüm. Suyun vücudundan akışını seyrederek soyundum. Üstümdekileri çıkarttığımda, elimden tutup beni suyun altına çekti. Göğüslerime bastırdığı göğüsleri, omuzlarıma koyduğu elleri ve yüzüme düşen saçlarının arasından damlalar yumuşacık iniyordu. Arkasını dönüp ellerini duvara dayadı ve kalçalarını sertleşmeye başlayan penisime bastırdı. Kalçalarının kıvrımlarını tenimde hissederken O’nu biraz şımartmak istiyordum. Duş başlığını elime alıp bacaklarının arasına, vajinasına götürdüm. Ilık suyun klitorisine çarpması onu kendinden geçirmek için güzel bir başlangıçtı. Ellerimi kullanabilmek için duş başlığını tekrar yerine taktım. Kalçalarının beliyle birleştiği kemansı kıvrımlarını avuçladım. Üstümüze yağan aşk yağmurunun eşliğinde içine girdim. O anda, hiçbir su ateşimizi söndüremezdi... Birlikte, titreyerek akıttığımız vücut sıvılarımız dışında...



Ön sevişmesiz başladığımız ama uzun süre içinde kaldığım, suyun altında oynadığımız türlü oyunların sonunda, ikimiz de havlulara sarınıp yatağa uzandık. Yol yorgunluğunun üstüne ılık duş altında sevişmek, gül kokulu bahar meltemlerini odamıza doldurmuştu. Göğsüme dağılmış saçlarının yatıştırıcı etkisiyle, ikimiz de gözlerimizi yumduk. Ne de olsa gece uzundu ve enerjiye ihtiyacımız olacaktı.

Devam edecek...

2 yorum:

  1. bir tık daha romantizm olsa melisin yerinde olmak için can atabilirdim ;)

    YanıtlaSil