22 Haziran 2014 Pazar

Güneye Giderken - 14

Odaya girdiğimde, ikisi de iç çamaşırlarıyla kalmışlardı. Onlar yatakta uzanırken ben de karşılarındaki koltuğa oturdum.



Melis’in esmer teni ile Beyza’nın beyaz teni birbirine o kadar yakışıyordu ki, onların sevişmesini seyretmek, en az onlarla birlikte olmak kadar keyif veriyordu. Bir erkekten asla hissedemeyecekleri dokunuşlarını zarif bedenlerinde gezdiriyor, tutkudan sarhoş olmuş ellerini saçlarında dinlendiriyor, dudaklarının tadını çıkarıyorlardı. Karşımdaki sahneyi, sanki bir sanat eseriymişçesine izliyordum.



Yatakta uzun uzun kıvrılmalarının ardından, iç çamaşırlarını çıkartıp altmış dokuz pozisyonuna geçtiler. İkisinin de vücudunun tutku ve zevkten titrediğini hissedebiliyordum. Beyza hemcinsleriyle ilişki konusundaki tecrübesini konuşturuyordu. Melis’in klitorisini hem diliyle yalıyor, hem de dudaklarının arasına alıp emiyordu. Dilini içeriye sokup hareket ettirmeye başladığında da, klitorisi boş bırakmıyor, ya parmaklıyor, ya da tokatlıyordu. Melis sanki kendinden geçmişti. Çığlıklarına hakim olabilmek için dudaklarını ısırıyor, düzensiz nefeslerle kesik kesik inliyordu. Kalçalarını sert darbelerle oynatarak vajinasını Beyza’nın diline vuruyordu.

Oral konusunda iddialı olmama rağmen, Melis’i yalarken bu kadar zevk verebildiğimi hiç hatırlamıyordum.
Melis daha fazla dayanamamış, çarşafı sırılsıklam yaparak orgazm olmuştu. Şimdi sıra Beyza’daydı. Melis’i sırtüstü yatırıp vajinasını yüzüne getirecek şekilde oturdu. Yatağın başına dayadığı elleriyle destek alarak inip kalkıyor, Melis’e bir taraftan vajinasını yalatıyor, bir taraftan da kalçalarını tokatlatıyordu.

Karşımdaki görüntü benim için dayanılmaz bir hal almıştı. Ama anlaşmamız gereği dahil olamıyordum. Elimdeki içki kadehini sehpaya bıraktım. Sertleşmiş penisimi elime alarak mastürbasyon yapmaya başladım. Garip bir durumdu. Karşımda iki kadın vardı ama ben kendi kendime yapıyordum.

Beyza kendinden geçerek orgazm olurken, ben de sıcak spermlerimin avcuma dolduğunu hissettim. Odada üçümüzün de nefes nefese kalmış solukları çınlıyordu.

Melis ve Beyza yanyana uzanmıştı. Beyza geceyi burda geçirmeye kararlı gibi görünüyordu. “Yerimden olmasaydım bari” diye geçirdim içimden. İçimden geçenleri okumuş gibi, “Sen de gel hadi” dedi Beyza. "Melis’i aramıza alıp uyuyalım".

Melis’in tarafına sırtüstü uzandım. Melis, dolgun göğüslerini vücuduma bastırıp ıslanmış kasıklarını bacaklarımın arasına sokarak bana sarıldı. Beyza da Melis’e sırtından sarılmıştı. Hiçbirimizin ağzından tek bir sözcük dökülmüyordu. Sessizliği ben bozdum.

“İşe yaradı mı?” diye sordum Beyza’ya dönerek.
“İşe yaramış olmasaydı, şu anda uyumayı değil, daha fazlasını istiyor olurdum” dedi.

Göz kapaklarımın ağırlığına karşı daha fazla direnmedim.

Devam edecek...

3 yorum:

  1. nerdesin aşkım29 Haziran 2014 23:32

    lgtb haftasının son gününde konuya uygun bi yazı beklerdim ve hala bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LGBT haftasını atladık ama umarım final bölümü ve sonundaki not yeterince tatmin edici olmuştur :)

      Sil