13 Temmuz 2013 Cumartesi

Isınan Akşam - 7 (Final)

İkimiz de ter içinde ve yorgun, yatağa devrildiğimizde, aradan kaç saat geçtiğini bilmiyorduk. Defalarca orgazm olmuştuk. Tenimizi paylaşmıştık. Ve kalp atışlarımızı... Terimiz birbirine karışmıştı. Yatakta bir bütündük.

İkimizin de ağzından tek bir laf çıkmıyordu. Buna gerek de yoktu. Nefes alış verişlerimiz, bacaklarımın arasındaki bacağı, saçlarının kokusu, dokunuşlarımız konuşuyordu hala. Yaşadığımız ânı sözcüklere sığdıramayacaktık. Susuyorduk. Susuyor ve yan yana uzanan bedenlerimizin aynı yatakta olmasının keyfini yaşıyorduk. Dönüp O’nun yüzüne baktığımda, yüzündeki mutluluk gülümsemesini görebiliyordum.

Sırtüstü uzanmaya devam ettim. Kollarımı başımın arkasına sıkıştırdım. Dudaklarımda belli belirsiz bir tebessüm, tavanı seyretmeye başladım. Arada gözlerimi kapatıyor, yaşadığımız dakikaları aklımdan geçiriyordum. Gözlerim kapalı gülümsememi fark etmiş olacak ki, dağınık saçlarıyla boynuma sokularak usulcacık fısıldadı:

“Neye gülüyorsun?”
“Mutlu olduğuma.”
“Mutlu olduğumuza.” diye getirdi devamını.

Kollarımın arasında duran ılık bedeni kıvrılarak vücuduma yaklaştı. İkimizin de vücuduna çöken tatlı yorgunlukla yatıyorduk. O’nun uykuya daldığını farkettim. O’nun arkasından da ben…

Uyandığımda gün yeni ışıyordu. İş günü olmamasının verdiği mutlulukla yatakta dönüyordum. O ise duştan çıkmış, vücuduna sarındığı havluyla gelip yatağın kenarına oturmuştu.

“Kahvaltı için ne istersin?” diye sordu.
“Boşver kahvaltıyı.” dedim. “Zamanı gelince birlikte hazırlarız.”
Yüzünde kaygılı bir ifadeyle, “Merak etme, seni sahiplenmeye çalışmıyorum.”
“Biliyorum.” dedim.

İncecik bileğinden çekerek yatağa yatırdım. Üstündeki havludan kurtulmasına yardım ettim. Vücutlarımız sabahın ilk ışıklarıyla birlikte yeniden birbirine kavuştu.

Pencereden martı sesleri geliyordu. 

Son

16 yorum:

  1. çok etkileyici bir final eline sağlık meçhul adam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin gibi yorumunu esirgemeyen sadık okuyucular olduktan sonra, daha ne finallere imza atarız... hep birlikte.

      Sil
  2. Ellerine sağlık çok güzel bir son.. Yazmayı bırakmamalısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam da yeni hikayenin parçalarını yazarken yorumunu görmek iyi bir motivasyon oldu ;)

      Sil
  3. Bunları yazan insanın motivasyonunu yükseltmek gerek her zaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. motivasyonu yüksek tutmanın bir yolu da blogu fotoğrafınla desteklemek olabilir :)

      Sil
  4. Reklamlara girme hemen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni öykünün ilk parçalarını okumak için mail atabilirsin. ilk yorumu senden alayım ;)

      Sil
  5. Bu kadar ince kelimeler senin kadar ince bi adamdan gelebilir zaten harikulade ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir de kim olduğunu bilseymişim... Seni tanıyan birini tanımıyor olmak kötü... Teşekkür ederim ayrıca, şımartıyorsun :)

      Sil
  6. Uzakta aramana gerek yok ben hep yanındayim rica ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Cok guzeldi kalemine saglik

    YanıtlaSil
  8. Hikayenin icinde hissettim kendimi... kucaginda.. artik takipteyim.. bi nefes gibi bazen yaninda bazense ...

    YanıtlaSil
  9. ha buldum hikayenin gerisini.ama biraz basitmi olmus ne

    YanıtlaSil