21 Temmuz 2013 Pazar

Güneye Giderken - 3

İlk durağımızı Cunda Adası olarak belirlemiştik. Yaklaştığımızda güneş tam tepedeydi.

“Geldik sayılır” dedim, göz ucuyla Melis’e bakarak. “Planımız nedir?”
“Önce arabayı park edecek bir yer bulalım da.”

Haklıydı. Spontane olması bu tatilin en çekici tarafıydı. Cunda Adası’na geldiğimizde, sahile yakın bir otoparka arabayı bıraktık. Yanımıza sadece gerekli birkaç şey aldık. Kalacak yeri ayarladığımızda arabadaki eşyaları taşıyacaktık.

Sahile indiğimizde, ikimizin de ilk defa geldiği Cunda Adası’nın bütün şirinliği gözlerimizin önüne serilmişti. Sahil boyunca uzanan sevimli mekanlar, Rum’lardan kalan taş evler, sokaklarda özgürce dolaşan kediler, kıyıya vurarak usul usul fısıldayan denizin sesi tepemizdeki güneşin yakıcılığını unutturuyordu.

“Madem buraya kadar geldik, önce birer ayvalık tostu yiyelim” dedi Melis.
“Hazır karnımız da aç.”

Renkli ahşap masalarıyla küçük bir kızın dekore ettiği izlenimini uyandıran bir tostçuya girip deniz kenarına oturduk. Tostlarımız geldiğinde, masamızın etrafında gözümüzün içine bakan kediler birikti. İkimiz de dayanamayıp birkaç parça verdik. Sıra çaylarımızı içmeye geldiğinde ise, kedilerle öyle ahbap oluvermiştik ki, bir tanesi Melis’in kucağındaydı. Diğerleri de, tost yiyen başka masalara doğru yönlendiler, ekmeklerini çıkarmak üzere…

“Bir yorgunluk birasını hak ettik bence” dedim.
“E tabi” diye cevapladı beni. “Şoförümüz yorgun.”
“Yol değil, sen yordun beni” diye cevapladım. “Ama tabii tatlı yorgunluk.”
Gülümsedi. Biralarımızı yudumlarken, “Bak aklıma ne geldi” dedi.
Gülen gözlerinin içine bakıp merakla söyleyeceği şeyi bekliyordum.
“Her gece farklı bir şey deneyelim” dedi.
“Her gece farklı bir pozisyon diyorsun yani” diye cevapladım gülerek.
“O farklı pozisyonların hepsini zaten tek seferde yapabiliyoruz canım. Her gece farklı bir fantezi diyorum.”
“Buna hayır diyeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun. Emrinizdeyim hanımefendi.”
“Peki ne kadar ileri gidebiliriz?”
“İstediğin kadar.”
“Her gece farklı bir partnere ne dersin?”
Şaşırmıştım. “Partnerlerimiz kadın olduktan sonra benim için sorun yok” diye cevapladım.
Güldü. “Peki ya çift?”
“O da olabilir.”
“Anlaştık öyleyse” dedi.

Kalacak yer bulmak için parke taşlı sahilde volta atmaya başladık.

Devam edecek...

8 yorum:

  1. Bu seferi ki gerçekten diğerlerinden farklı olacak anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  2. 4 ne zaman geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. 24 temmuz bitmek üzere 4. bölümü bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikme için kusura bakmayın, dün gece dışarıdaydım...

      Sil
    2. yeni hikayelere yeni malzemeler lazım sizde haklısınız :)

      Sil
    3. Dışarıya sadece hikaye malzemesi için çıkmıyorum :)

      Sil