19 Temmuz 2013 Cuma

Güneye Giderken - 2

Yola çıktığımızda gün yeni ışıyordu. Yol için country şarkılarını seçmiştik. Melis bacaklarını sallayarak şarkılara eşlik ediyordu. Biraz sonra, bir elini bacağıma atmış, kasığıma doğru okşamaya başlamıştı.

“Harika bir tatil olacak.”
“Bana da öyle geliyor. Ama bir de şu yol olmasa…”
“Yol da tatilin bir parçası. Yoksa DJ’liğimden memnun değil misin?”
“Olmaz mıyım.”
“İstersen farklı şekillerde de memnun edebilirim seni.”
“Nasıl yani?”
“Sen yoluna bak.” dedi ve kasıklarındaki eli yavaş yavaş sertleşmeye başlamış penisimin üstünde dolaşmaya başladı. Neyse ki sabahın erken saatinde yol neredeyse bomboştu. İki elimle direksiyona sarılarak dikkatimi kaybetmemeye çalışıyor, bir taraftan da penisimde dolaşan ellerinin keyfini sürüyordum.

Gittikçe büyüyen penisimi bir eliyle pantolonumun üstünden avuçlarken, diğeriyle de kemerimi ve pantolonun düğmelerini çözdü. Boxerın içinden çıkardığı penisimin başını okşamaya başladı. Avucu başından köküne kadar gidip geliyor, testislerime değdiğinde tekrar başına kadar okşuyordu. Arada da dudaklarını değdirerek penisimi boylu boyunca ıslatacak şekilde tükürüyordu.

Elleriyle iyice sertleştirdiği penisimin başını emerek ağzına almaya başladı. Dudaklarını iyice daraltıyor ve emerek penisimin kıvrımlarına sürtüyordu. Ağzına her sokup çıkarışında inanılmaz bir zevk duyuyordum. Dikkatimi kaybetmemek için frene basıp arabayı daha yavaş sürmeye devam ettim. Bana yaşattığı keyfi doyasıya tatmak istiyordum.

“Harikasın.” diye inledim, bir elim direksiyonda, bir elim saçlarında…
“Sen yoluna bak!” diye cevapladı beni.  

Artık dudakları daha derine iniyor, penisimin alabildiği kadarını ağzına alıyordu. Islak ve ateşli, hızlıca ağzına sokup çıkarıyordu. Ağzının içindeki penisimin etrafında dilini gezdiriyor, tükürükleri aktıkça da avuçlarıyla penisimi boydan boya ıslatıyordu. O beni yalayarak emerken, ben de kalçalarımı hareket ettirerek penisimi gırtlağına bastırıyordum. Artık nefes alış verişlerim düzensizleşmişti. İnliyordum. Boşalmak üzere olduğumu O da anlamıştı. Daha sert ve hızlı yalıyordu. Bunu nasıl yapıyordu bilmiyorum ama daha önce yapılan oral sekslerden çok daha farklıydı.

Birazdan kasılarak boşalmaya başladım. Penisimi ağzından çıkarmadı. Kasılmam durana kadar beni emdi. Ondan sonra da ağzında biriktirdiği spermlerle birlikte koltuğuna oturarak başını arkaya attı. Spermlerimi yuttu. Pantolonumu düğmeledi.

“Neyse ki araba kullanırken dikkatin kolay kolay dağılmıyormuş.” dedi.
“Sen O’nu bir de bana sor.”

Kuş gibi hafiflemiştim. Rahatlamış olmanın verdiği hazla, gazı kökledim.

Devam edecek...

11 yorum:

  1. 3.ncü ne zaman geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci pek tatmin etmedi galiba? =)

      Sil
  2. Daha farklı şeyler olabilirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olacak zaten :)
      Üçüncüsü belki yarın, belki yarından da sonra :)

      Sil
  3. Ufkumuzu genişletmeni bekliyoruz.. İddialı konuştun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beklentileri karşılayabilirim :)
      Ama bunun için, beklentiler konusunda daha açık olmalısın :)

      Sil
  4. Düşünerek yani klişe hikayeler değil.. Daha farklı daha şaşırtıcı fanteziler.. Kalemin akıcı ama bi sonraki hikayeyi tahmin etmek çok zor olmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım devamında da aynı şeyleri hissedecek misin :)

      Sil
  5. Sabırsızlıkla bekliyorum :) bir an önce yayınlamalısın :)

    YanıtlaSil
  6. çıtayı yükseltme vaktidir devamını bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıta yükselmediğinde ve kendimi tekrar ettiğimde ben de rahatsız oluyorum bu durumdan. Ama okuyucuların beni buna zorlayarak motive etmesi çok daha iyi oluyor. Bu açıdan teşekkür ederim. Aynı zamanda bloga kayıt olarak takip etmenizi de bekliyorum :)

      Sil