22 Haziran 2013 Cumartesi

Isınan Akşam - 6

Ellerimi bacaklarında dolaştırmaya başladım. Eteğinin altından kasıklarına kadar okşuyordum. Hem O’nun vajinasının sıcaklığı, hem de benim penisimin sertliği, artık yaratıcılığımı yatakta göstermem gerektiğini söylüyordu bana. Kucağıma gelmesini söyledim. Ellerim kalçalarında, ayağa kalktım. Yatak odasına doğru yürürken, çılgınca öpüşüyorduk. Dudaklarımız birbirinin arasında kayboluyor, tükürüklerimiz birbirine karışıyordu.

Yatak odasına geldiğimizde, O’nu önce duvara dayadım. Boynunu emerken, avuçlarımı göğüslerinde, bacaklarında ve belinde gezdirdim. Bir taraftan bedenini okşuyor, bir taraftan da üstündekilerden kurtarıyordum O’nu. Artık üstünde sadece kilodu kalmıştı. Şimdi sıra O’ndaydı.

Beni duvara dayadı. Tişörtümü tek hamlede çıkardıktan sonra ellerini vücudumda gezdirmeye başladı. Boynumu emerken tırnaklarını da omuzlarıma ve sırtıma geçiriyordu. Vajinasının sıcaklığını penisimin üstünde hissedebiliyordum. Göğüslerini bedenime bastırarak dizlerinin üstüne çöktü. Kemerimi ve pantolonumun düğmelerini sertleşmiş penisimi okşayarak çözdü. Pantolonla birlikte boxer’ı indirdi. Başı iyice kabarmış penisime tükürüp avuçlayarak okşamaya başladı ve dudaklarının arasına aldı. Bir eli testislerimde, diğer eli kalçalarımda, ağzına aldığı penisimi boydan boya yalıyor, ağzına sokup çıkarıyordu. Gırtlağına kadar kökledikçe penisimi ağzından çıkarıyor ve başına tükürüyor, sonra tekrar ağzına sokup çıkararak emmeye devam ediyordu.

Saçlarından tutarak ayağa kaldırdım O’nu. Tekrar duvara dayadım. Bacaklarını okşayarak kilodunu dişlerimde çıkardım. Kasıklarını araladım. Dilim, ateşten yanan kasıklarında dolaşmaya başladı. Vajinasını yalamaya başladığımda ise, zevk inlemeleri kulağıma geliyordu. O’nun sesini duydukça, dilimi vajinasının içinde daha hızlı hareket ettiriyor, suyunu emiyor, tekrar yalamaya devam ediyordum. Ellerimle kalçalarını avuçluyor, tırnaklıyor ve arada tokatlıyordum.

“Hadi artık!” diye inledi.

Ayağa kalktım. Yüzünü duvara döndürdüm. Damarları belirginleşmiş, sertleşmiş penisimi kalçalarının arasına sürtmeye başladım. Bir elimle vajinasını okşuyor, diğeriyle de göğüslerini avuçluyordum. Dudaklarım ise boynunu emiyordu. Bacaklarını hafifçe aralamasını söyledim. Ve penisimin kabarmış başını yavaşça vajinasının içine doğru kaydırdım. Vajinasının dar duvarlarında kalın penisimin bütün kıvrımlarını hissetmeye başladığında çığlıklarını tutamıyordu artık.

“Kökle hadi!” dedi.

Elimi saçlarına doladım. Vücudumu vücuduna bastırarak penisimi köküne kadar soktum. Artık sertçe gidip geliyor, kasıklarımı kalçalarına vuruyordum.

“Sik beni! Hadi daha sert!” diye tahrik ediyordu beni.

Daha da hızlandım. Ben içine girip çıkarken bacakları titremeye başladı. İçinden çıkıp, O’nu kucağıma aldım ayakta. Omuzlarıma tutunarak zıplamaya başladı. Bir taraftan çığlık atıyor, bir taraftan da saçlarını savuruyordu. Üstümde zıplarken O’nu yatağa attım. Bacaklarını omzuma alarak tekrar içine girdiğimde, çığlıkları daha da keskinleşti.


“İstediğin bu işte!” dedim inleyerek. Kasıklarımı kalçalarına vura vura, büyük, kalın ve damarları kabarmış penisimi vajinasının köküne kadar vuruyordum. Bütün vücudu sarsılıyordu. Ben gidip geldikçe oynayan göğüslerini avuçluyor, tokatlıyordum.

Devam edecek...


1 yorum: