13 Haziran 2013 Perşembe

Isınan Akşam - 4

“Diyelim ki benimle yatmak istiyorsun... Seni tutan şey ne olurdu?”
“Bilmem...”
“Her önüne gelenle yatan bir kadın gibi görünmekten, bu yüzden seni sadece cinselliğin sınırları içerisinde görmemden korkmaz mıydın?”
“Belki...”
“Peki bunun için tutkunu, samimiyetini, doğallığını dizginlemeye, dizginleyerek törpülemeye değer mi? Ya da şöyle söyleyeyim, gerçek bir ilişki, bunların hepsi bir arada olduğunda mümkün olmaz mı?”
“Evet.”
“O halde, bu biraz da karşındaki insanla dil ortaklığını nasıl kurduğuna bağlı... Dil, beden ve akıl ortaklığını kurabilmene bağlı.”
“İyi de, öyle insan bulmak kolay mı sanıyorsun?”
“O zaman kıymetimi bil.” dedim gülümseyerek...
“Şımarık!” diye karşılık verdi, yüzüne yayılan sevimli ve tutkulu gülümsemeyle. Bir süre sessizce birbirimizi seyrettik. Ben içkimden bir yudum alıyordum, O ise dudaklarını ısırıyordu gözlerimin içine bakarak...
“Yürümek ister misin?” diye sordum.
“Nereye gideceğimize bağlı.” dedi.
“Yürümenin kendisini sevmez misin?” diyerek gülümsedim.
“Olabilir.”

Hesabı paylaştık. Gereksiz tartışmalara girmeden, her şeyi paylaşabileceğimizin sembolü gibiydi bu. Mekandan çıktığımızda koluma girmişti. Dolgun göğüslerini koluma değdiriyordu. Kokusunu daha yakından duydum. Sanki ben söylemiyormuşum da, sözcükler kendiliğinden dudaklarımdan dökülüyormuş gibi çıkıverdi...

“Bu gece için bir planın var mı?”
“Hayır, neden?”
İkimiz de yola bakıyorduk.
“Birlikte vakit geçirebiliriz.”
“Hmm. Beni eve atacaksın yani...” dedi gülümseyerek.
“İstersen sen beni eve at.” diye cevapladım.
“Evin nerede?” diye sordu.

“Yakında...” dedim. 

Devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder