3 Aralık 2012 Pazartesi

Tek Tabanca - 3


İçkilerimizi yudumluyor, bir taraftan da müziğe eşlik ediyorduk. Sesimizi duyabilmek için birbirimizin kulağına eğilerek konuşmamız gerekiyordu. Hem Serpil’in hem de Merve’nin saçlarına karışan parfüm kokusunun başımı döndürmesine sebep oluyordu bu. Bunun dışında sadece gözlerimizle konuşuyorduk. Serpil’in bakışlarından, çoklu ilişkiler konusunda Merve’den daha deneyimli olduğu anlaşılıyordu. Kulağıma eğildi.

“Daha sakin bir yere geçelim” dedi.
“Bana uyar.” diye cevapladım.
“Ben bir yer biliyorum.” dedi.

Gittiğimiz yer, Mitanni adında, caz çalan bir mekandı. Buraya daha önce de gelmiştim. Hem müzik dinleyebileceğimiz, hem de birbirimizi duyabileceğimiz bir mekandı. İçkilerimizi söyledik. Biraz sonra Merve lavaboya gitmek için kalktı. Serpil söze girdi.

“Merve ile liseden mi tanışıyorsunuz?”
“Evet, sen?”
“Mekanın birinde tanışmıştık. Bir sene önce falan.”
“Aranız nasıl peki?”
“Sadece fiziksel bir ilişkimiz var diyebilirim. Dert ortağı ya da dost değiliz. Ama birlikte eğlenmeyi biliyoruz. Üçüncüyle eğlenmeyi de biliriz merak etme.”
“Şanslıyım o halde.”
“Bilemiyorum. Belki yalnız olsak daha şanslı olabilirdin.”
“Nasıl yani?”
“Seninle ben diyorum. Bilirsin, birebir ilişkilerde kendini çok daha özgür hissedersin. Ama üçlü ilişkide ikinci kadınsan, sıra beklemen gerek. Tabi onun da kendine göre güzellikleri var. Yalnız bu gece o havada mıyım bilmiyorum.”
“Bir şey mi söylemeye çalışıyorsun?” diye zorladım, ağzındaki baklayı çıkartmak için. Tam o sırada Merve geldi.
“Ee, ne yapıyoruz?” diye girdi söze.
“Bilmiyorum, ben eve mi gitsem?” diye yanıtladı Serpil. Hiç oralı olmadım. Lisedeki flörtümle bir gece geçirmek bile kulağa hoş geliyordu. Serpil da kaçan büyük balık olmak istiyorsa, O’nu tutacak değildim.
“Saçmalama.” diye çıkıştı Merve. “Seni yakışıklımızla daha yakından tanıştırmak istiyorum.”

Merve’nin bu hevesine de anlam verememiştim. Belki de ilk defa üçlü yapacaktı. Bilmiyorum. Yalnız bildiğim bir şey vardı ki, olan biteni sanki benimle alakası yokmuş gibi izlemek bile başlı başına eğlenceliydi. Serpil ise Merve’nin söylediklerine tepkisiz kalıyordu. Biraz sonra Serpil lavaboya gidince Merve’ye döndüm.
Neden bu kadar ısrarcısın? İstemiyorsa bırak gitsin. Sen de bir erkekle sevişmenin tadına var.”
“Hala anlamadın mı? Zaten senin tadına varabilmek için kalsın istiyorum.”
“Nasıl yani?”
“Onca zaman sonra, ilk cinsel heyecanlarımı yaşadığım bir erkekle yatağa girdiğimde, o zamanki çocuk halim gelecek aklıma. Elim ayağıma dolaşacak.” Biraz durdu. İçkinin etkisiyle bu kadar içten konuştuğunu anlayabiliyordum. “Serpil’e sadece bunun için ihtiyacım var.” diye bitirdi.

Haklıydı da. Ama bakalım Serpil bu işe ne diyecekti...

Devam edecek...

9 yorum:

  1. bu aksaklık hiç yakışmadı size meçhul yazar.. iki gündür hikayesiz kaldık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seferlik beni affedin. duyuru kısmında gerekli açıklamayı yaptım. daha aktif bir blog için 17 Aralık'ı bekleyin lütfen...

      Sil
  2. sözünde de durmazmış.

    YanıtlaSil
  3. ewet hiç yakıştıramadım bende 17sini iple çekerken yine ekildim..

    YanıtlaSil
  4. Tek Tabanca - 4 bu akşam 22:00'da yayında :)

    YanıtlaSil
  5. 17 aralık ?
    Ben yoktum o zaman bi açıklama piliiiisssss :)

    Kendine güvensiz kız mmmh sevilmez.
    Yaparım ederim diyen hatun olacak.
    Laf aramızda merve ismini sevmiyorm acck hızlı okuyorum ndaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dönemde blogda günlük olarak yazıyordum, ya da bir duyuru yazısı asarak bir sonraki bölümün ne zaman çıkacağını söylüyordum... ama bazen de sözümde duramıyordum ne yazık ki, okuyucuların sitemi o yüzden :)

      Kendine güvenen hatun... dedim ve derin bir iç geçirdim ;)

      Sil
    2. Hmmmm anladimmm o zaman :)
      Ben bile geçirdim.

      Sil
    3. Hmmmm anladimmm o zaman :)
      Ben bile geçirdim.

      Sil