2 Aralık 2012 Pazar

Tek Tabanca - 2


O’nu hatırlar hatırlamaz, yaşadıklarımız gözlerimin önüne geldi. Yatılı okuduğumuz fen lisesinin akşam boş kalan sınıflarında ilk ön sevişme deneyimlerimiz, ilk oral seks... Aslına bakılırsa, fen lisesinin kendine bakmayan kızlarının arasında Merve bulunmaz nimetti benim için. Aramızda adı konulmamış bir ilişki vardı. Fırsat bulduğumuzda okuldan kaçıp okula yakın olan sahilde birer bira içiyor, öpüşmeye başlıyorduk. Bu flörtler tam anlamıyla cinsel birleşmeye gitmese de, sonu bir şekilde orgazma varıyordu. On altı ya da on yedi yaşından hatırladığım Merve, şimdi yirmi beş yaşında karşımdaydı.

“Ne kadar değişmişsin.” dedim.
“Bunu iltifat olarak mı kabul etmeliyim.”
“Tabii ki. Kadınlığın oturmuş artık üstüne.”
“Köprünün altından çok sular aktı. Bilirsin.”
Bilmez miyim diye geçirdim içimden. “Yalnız mısın?” diye sordum.
“Aslında bir kız arkadaşımlayım. Sen?”
“Bu gece tek başıma çıktım.”
“Neden tek başınasın?”

İnsanlara tek başına da eğlenebileceklerini anlatmak zordu. Üstelik bunu anlatmaya çalıştığımda yalnızlığını gizlemeye çalışan bir zavallı olarak görüneceğimi biliyordum.

“Tek tabanca takılmak iyidir.” dedim muzip bir gülümseme takınarak. “Birden fazla atış yapabilirsin.”
“Hiç değişmemişsin.” diye karşılık verdi gülümseyerek.
“Bunu iltifat olarak mı kabul etmeliyim?”
“Aynen öyle kuzum. Madem birden fazla atış yapmayı seviyorsun, bize takıl. Seni Serpil ile tanıştırayım.”

Birden fazla atış yapmak için Serpil’le tanıştırması demek, eğer yanlış anlamadıysam, beni bu gece aralarına almaları demekti. Akışına bırakıp görecektim. Beni kolumdan tutarak içeri soktu.

“Serpil, sana bu yakışıklıyı tanıştırayım.” dedi.

Serpil bar masasında bacak bacak üstüne atmış, martini yudumluyordu. Ensesini açıkta bırakan kızıl saçlarının altında, bembeyaz boynu uzanıyordu. Fiziği de Merve’ye taş çıkartacak kadar güzeldi.

“Biriniz esmer, biriniz bembeyaz. Ne uyumlu bir çift olmuşsunuz siz böyle.” diyerek tanıştırdım kendimi.
“Çift olduğumuzu nerden biliyorsun?” diye sordu Serpil, gülerek. Bu cevabı beklemiyordum. Afalladığımı anlayınca kendisi devam etti.
“Ama merak etme, lezbiyen değiliz, biseksüeliz.” Lafını bitirdiğinde ikisi de kahkahalarla güldü. Oysa en çok gülmesi gereken bendim. Şanslı gecemdeydim.

Garsonlardan birini çağırdım. “Hanımlara iki martini daha. Bana da buzsuz ve sek Chivas Regal.” 

Yeni başlayan geceye alkolsüz giriş yapmak yasaktı...

Devam edecek...

4 yorum:

  1. Sanırım bunları biliyo olmamz gerekiyordu aa bn biseksüeli bilmiyoomusum :/
    Köşeye gecim utanıyorum bi sn
    çek o eli dur utanıyorum :D:D

    Şansın boolol masallah.
    Her yerden bir nimet pat diyor düşüyor :))
    aa nimet dedim hatun mu deseydim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutulmaz anıları yaşatarak bizi biz yapan güzel kadınlar desek? :)

      Sil
    2. Pek edebi oldu sanki bu ama yakisti sanki.

      Sil
    3. Pek edebi oldu sanki bu ama yakisti sanki.

      Sil