28 Kasım 2012 Çarşamba

Sanal ve Gerçek - 7


Şort ve askılıyı giymiş olarak geldi. Yüzünde biraz utangaçlık, ama daha çok orgazm sonrası keyif vardı.

“Nasıldı?” diye sordum.
“Bu kadarını beklemiyordum.” dedi.
“Ama bunlar sadece ısınma turlarıydı.” diye devam ettim gülümseyerek.
“Daha devamı var diyorsun yani.”
“Ne zaman istersen. Yaptırdıklarım sadece çok küçük bir bölümüydü.”
“Bilmiyorum. Ama bu gidişle bağımlılık yapabilirsin.” 
“Devamını öğrenmek ister misin?”
“Şimdi uygulayamam ama, yordun zaten beni.” diye cevapladı gülümseyerek.
“Olsun. Ben yine de sıralayayım. İster tek başına, ister benimleyken yapabilirsin bunları.”
“Peki, merakla dinliyorum.”
“Kamera olmadığı durumlarda, dişiliğini görmek için ayna kullan. Kesinlikle etkili olacaktır.”
“Mantıklı. Peki başka pozisyonlar ve teknikler ne?”
“Örneğin dizlerinin üstündeyken ve bacaklarının arasına yastığı almışken, ellerini yatağın baş tarafındaki duvara daya. Bu şekilde göğüs uçlarını yatağın baş tarafına sürt. Aynı zamanda oynayan vücudun ve savrulan saçların seni motive edecektir.”
“Kulağa hoş geliyor.”
“Klasik bir yöntem de var. Hatta belki uygulamışsındır. Duşta, vajinana su tutarak yapabilirsin.”
“Denemiştim evet. Gerçekten iyi geliyor.”
“Aslında bunu önyargıyla karşılayabilirsin. Ama denediğinde zevk alacağına eminim. Havaya girdiğinde, bazı şeyleri anal yoldan içine alabilirsin. Fırça tarağın sapı ya da deodorant şişesi... Klitorisini okşarken bunlar sana eşlik ettiğinde emin ol zevk alacaksın.”
“Deneyeceğimi sanmıyorum.”
“Yine de aklında olsun.” dedim gülerek. En azından bir kez deneyeceğini biliyordum. “Onun dışında, vücudunu orgazma hazırlarken daha sert olabilirsin. Göğüslerini ve kalçalarını tokatlayabilirsin istediğin kadar. Sert ya da yumuşak... Deodorant şişesini göğüs uçlarına, yanaklarına, vajinanın üstüne vurabilirsin.”
“Belki.”
“Ama emin ol, sana en çok zevk verecek şeylerden biri, mastürbasyon yaptığın anda içinden geldiği gibi inlemek ve sanki karşında gerçekten biri varmış gibi onunla konuşmak. ‘Becer beni’ gibi sözler söylemek... Bu gerçekten havaya girmeni sağlayacak ve alacağın zevki artıracak.”
“Hepsi bu kadar mı?”
“Tabii ki hayır. Daha çok şey var. Ama şimdilik bu kadarı yeterli.”
“Devamı ne zaman.” diye sordu gülümseyerek.
“Bu söylediklerimi karşımda yaptığın zaman.”
“Peki. Bana uyar. Nasıl olsa yaptıracakların biter bir gün. O gün de bana sıra gelir.” diye devam etti. O’nun da yüzüne gülümseme yayılmıştı.
“Yapabileceklerimin sınırlı olduğuna bu kadar güvenme bence.” dedim.

İkimiz de birer sigara yaktık.

Devam edecek...

12 yorum:

  1. bu bölüm sanki geçiştirilmiş gibi duruyor.. hani blogda düzen bozulmasın die şöle hızla üzerine düşünmeden yazılmış gibi.. nacizane fikrimdir tabii.. emeğinize sağlık daha güzel heyecan verici bölümler bekliyoruz.. :)

    YanıtlaSil
  2. arkadaşın yazdığı yoruma kesinlikle katılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bölüm, belki de üzerinde en çok kafa yorduğum bölümdü. Çünkü belirli handikapları (ister istemez) olacak bir bölümdü. Söz konusu handikapların temeli, orgazm sonrası iki vücudun gerçek anlamda değil, sadece ekran karşısında birleşmesinden kaynaklanıyordu. Burada söylenecek şeylerin de kısıtı vardı haliyle... Haklısınız, üzerine daha çok düşünülerek daha etkili bir "sanal orgazm sonrası" kaleme alınabilirdi belki. Söz konusu handikapı doğrudan diyalog ile aşmaya çalıştım. Ama bu sefer de, "anlatımdan" eksikler olacağı kaygısındaydım, ve bu kaygılarla yayınladım. Belki de bu "geçiştirilmişlik" havası burdan geliyor, bilmiyorum.
      Yine de bildiğim bir şey var ki, yazar her ne kaygılar gütmüş olursa olsun, sonuçta okuyucunun zihninde uyanan algı çok daha önemlidir. Bu açıdan fikirlerinizi paylaştığınız için gerçekten teşekkür ederim. Takipte kalınız :)

      Sil
  3. Ben de sevmedim bunu.

    -

    YanıtlaSil
  4. finali bekleyin arkadaşlar :)
    biliyorsunuz, her zamanki gibi 22:00'da... Sanal ve Gerçek bu akşam final yapıyor...

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. tek kelimeyle heyecan verici

    YanıtlaSil
  7. Kaslar, Mmmh.
    meçhul yazar ile mastürbasyon saatlerine hoşgeldiniz ;)
    baya iyi açıklanmış yemek tarifi gibi ;)
    Ayna Karşısı demekk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyanın gözünde canlanması lazım ki kolay uygulayabilsin ;)
      tam saati değil mi? :)

      Sil
    2. Saati mi varmış ;)

      Sil
    3. Saati mi varmış ;)

      Sil
    4. aslında her saatte olur ama, bu saatlerde daha bir gideri var sanki :)

      Sil