27 Kasım 2012 Salı

Sanal ve Gerçek - 6


Avuçlarıyla vücuduna yaydığı bebek yağı tenini parlatmıştı. Okşadığı bedeni hafif hafif kıvrılıyor, dokunuşlarına eşlik ederek dans ediyordu. Saçları yastığa dağılmıştı. Gözleri bana doğru bakıyordu. Hem kendi kadınlığını görmenin hoşuna gittiğini, hem de benim vücudumu görmek istediğini biliyordum. Yavaş yavaş gömleğimin düğmelerini çözdüm. Artık omuzlarımı, göğüs ve karın kaslarımı görebiliyordu. Yüzüne belli belirsiz bir gülümseme yayıldı.

“Fırça tarağı eline al.” dedim. “Fırça kısmını teninde gezdir. Önce göğüs uçlarında... Sonra göğüslerinin arasından göbeğine doğru indir... Kasıklarında dolaştırdıktan sonra kilodunun üstüne getir. Hafifçe bastırarak sağa sola döndür klitorisinin üstünde...”

Söylediklerimi yaptıkça gülüşleri daha kadınsı hale geliyordu. Arada gözlerini kapatıyor, sonra tekrar açıyordu, hem beni, hem kendini görmek için. Göğüs uçlarının daha da sertleştiğini farkedebiliyordum. Tarağı klitorisinin üstünde gezdirirken ise, bacaklarını açıp kapatıyordu.

“Tarağı vajinanın üstünde bırakarak bacaklarınla sıkıştır.” dedim. “Ayaklarını yukarıya kaldır ve avuçlarına bebek yağı dökerek kalçalarından baldırlarına doğru okşa kendini.”

Bir taraftan söylediğimi yapıyor, diğer taraftan da bacaklarını oynatarak kasıklarına sıkıştırdığı tarağın daha fazla zevk vermesini sağlıyordu.

“Şimdi yavaş yavaş kilodunu çıkar.” dedim. “Önce iki elini kasıklarına koy. Okşayarak vajinanın üstüne gel ve vajinana küçük tokat darbeleri vur. Sonra bacaklarını açarak tarağı vajinanın üstünde sağa sola döndür.”

Kasılmaları gittikçe keskinleşiyordu. Ayaklarından destek alarak vücudunu aşağı yukarı doğru oynatıyor, yüzündeki keyifli gülümsemenin yerini tutkulu bakışlar alıyordu.

“Sakin ol.” dedim. “Daha çok şey var. Şimdi dizlerinin üstünde otur. Yastığı dik bir şekilde bacaklarının arasına al. Vajinanı bastırıp sürt yastığa. Zıplayarak inip kalk.”

O zıplarken göğüslerinin hareketlerini seyrediyor, iyice sertleşen penisimin üstünde ellerimi dolaştırmaya başlıyordum. Ama henüz pantolonumu çıkartmamıştım. Yazmam gereken şeyler vardı. Yalnızca O’nun okşamalarımı görmesini sağlıyordum.

“Şimdi öne doğru eğilerek domal. Yastığın üstünde gidip gelmeye devam et. Ama aynı zamanda göğüs uçlarını da yatağa sürt.”

İnlediğini anlayabiliyordum. Saçlarını savuruyor, dudaklarını ısırıyor, gittikçe daha da hızlanıyordu.

“Deodorant şişesini yata şekilde yastığın üstüne koy. Vajinanın dışını ona sürterek yap bu söylediklerimi.”

Şişeyi yastığın üstüne sıkıştırdı. Gidip gelişleri hızlanmış ve sertleşmişti. Artık karşısında benim olmamı umursamıyordu. Başlangıçta benim O’nu seyretmemden kaynaklanan çekingenliği tamamen ortadan kalkmış, bu bir zevk aracına dönüşmüştü. Kadınlığını seyreden birinin olması ona daha çok zevk veriyordu.

Zevkine eşlik etmek için yazmayı bıraktım. Bilgisayarı bacaklarımın arasına çektim. Pantolonumu çıkardım. Kocaman olmuş penisim testislerimle birlikte görünüyor, aynı zamanda karın ve göğüs kaslarım da kameranın kadrajına giriyordu. Penisimin başından köküne kadar hızla ve sertçe gidip gelen avuç darbelerimi onun yastığın üstünde zıplayışlarına uyduruyordum.

Bu şekilde ne kadar süre geçti bilmiyorum. Yalnız ikimiz de birbirimizi seyrederek kendimizden geçmiştik. Aynı anda orgazm olduğumuzda, ikimizin de yüzünde şapşal bir gülümseme vardı.

“Hadi temizlenip gelelim.” yazdım.

Devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder