25 Kasım 2012 Pazar

Sanal ve Gerçek - 4


“Sanal sekse karşı neden önyargılısın?” diye başladım.
“Bilirsin işte... Dokunuş yok, koku yok... Sevişme anında girdiğin bir ruh hali vardır, her şeyi yapabileceğini hissettiren... Bunu görüntülerle nasıl yapabilirsin ki?”
“Söylemiştim sana. Amaç gerçeğinin yerini tutması değil. Farklı bir fantezi gibi yaşamak.”
“Gerçeğinin yerini tutmayacaksa neden yapayım?”
“Yaptığın mastürbasyondan aldığın zevki artırmak için.”
“Nasıl olacakmış o?”
“Mastürbasyon yaparken sadece vajinanı orgazma hazırlıyorsun değil mi?”
“Eee?”
“Önemli olan, hem psikolojini, hem bütün vücudunu hazırlamak. Hazır olduğunda da, parmaklarınla klitorisini okşamak dışında farklı teknikler uygulamak. Bu şekilde aldığın zevki kat kat artırabilirsin.”
“Ne tür teknikler?”
“Gerçekten bilmek istiyor musun?”
“Evet...”
“O halde kendini bana bırak. Ben yönlendireceğim seni.”
“Kamera açıkken mi?”
“Evet.”
“Şart mı bu?”
“İzlendiğini hissetmek, karşındakini etkilediğini görmek sana çok daha fazla zevk verecek...”
“Yapabileceğimi sanmıyorum.”
“Senin gibi tecrübeli biri için bu tür şeyleri yapmak zor olmasa gerek.”
“Tecrübelerim konusunda yalan söylemediğimi nerden biliyorsun?”
“Nasıl yani?”
“Ben hala bakireyim. Seni etkilemek için saymıştım onları...”

Yüzünün kızardığını fark edebiliyordum. Yalan söylemiş olması hoşuma gitmese bile, bunu beni etkilemek için yaptığını itiraf etmesi durumu kurtarıyordu.

“O halde,” diye söze başladım gülümseyerek, “sanal seks ve farklı mastürbasyon teknikleri çok daha hoşuna gidecek.” 
“Öyle mi dersin...” diye cevapladı. Aynı gülümseme onun da yüzüne yayılmıştı.
“Dene ve gör diyorum.”
“Anlaştık diyorum.”

Devam edecek... 

6 yorum:

  1. zamanlama güzel.. böyle giderse bu blogtan ayrılamıycam sanırım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatta daha iyi gitmesi için yorumlarına ihtiyacım var ;)

      Sil
  2. eksici (eskici değil):

    iyi gidiyor iyi, meraklardayız.

    YanıtlaSil
  3. sanalda çok yalan da oluyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluyor ne yazık ki... ama bunu karşındaki insanın tavırlarından ve samimiyetinden anlayabiliyorsun zaten :) heyecanlandıran şey de o samimiyet ve içtenlik oluyor zaten...

      Sil