19 Kasım 2012 Pazartesi

Buğday Ten Sarhoşluğu - 9


Gözleri öylesine davetkârdı ki, bir saniye bile duramadım. Sırılsıklam vajinasının içine doğru girdim.
Tenlerimiz birbiriyle tamamen birleşmişti. O’nun içinde, en dibindeydim. O belime doladığı bacaklarından beni kendine bastırıyor, ben ise sert darbelerle içinde gidip geliyordum. Kasıklarım kalçalarına her çarptığında, bütün vücudu yerinden sarsılıyor, göğüsleri oynuyordu. Göğüslerini avuçladım. Kollarımı tırnaklayarak sıktı. Dudaklarımız birleşti.
İçinden çıkmadan yer değiştirdik. Artık üstümdeydi. Bacakları açık, dizlerinin üstünde, elleri göğsümde, saçlarını savurarak zıplıyordu. Savrulan saçlarını göğsüme ve yüzüme çarpıyordu. Biraz yavaşladı. Yavaş yavaş penisimin ucuna kadar kalkıyor, sonra birden kendini dibine kadar bırakıyordu. Her bıraktığında çığlık atarcasına inliyordu.
“Arkanı dön.” dedim.
Ben hala sırtüstü uzanıyordum. O da sırtüstü konuma geldi. Ellerini göğüslerimin yanından yatağa bastırdı. Dizlerinin üstünde değil, ayaklarının üstünde inip kalkmaya başladı. Saçları yüzüme düşüyor, kalçalarının dolgunluğunu kasıklarımda çok daha yoğun bir şekilde hissedebiliyordum. Aynı pozisyonda dizlerinin üstüne aldı kendini. Şimdi kalçalarını avuçlayabiliyordum. O kalçalarını kasıklarıma vurdukça, ben de avuçladığım kalçalarını tokatlıyordum. Saçlarını tuttum. Her gidip gelişinde O’nu saçlarından kontrol ediyor, hızlanmasını sağlıyordum.
İçinden çıkmadan O’nu kontrol ederek yüzüstü uzanmasını sağladım. Bacakları bitişikken kalçalarını hafifçe yukarı kaldırdı. Şimdi vajinasının darlığını çok daha iyi hissedebiliyordum. Sırtının üstünde gidip gelmeye başladım. Her gidişimde canı yanıyormuş gibi çığlık atıyordu. Gidip gelirken saçlarını kokluyor, ensesini ve boynunu yalıyordum.
“Kalk.” dedim.
Ben arkasından bastırırken, yüzüstü pozisyonunu değiştirmeden bedenini dikleştirerek dizlerinin üstüne oturdu. Dizlerinin üstünde yaylanmaya başladı. Vücudum onun sırtına yapışmış, bir elim göğüslerinde, diğer elimin parmakları klitorisinde, onu yönlendirerek sertçe inip kalkmasını sağladım.
Arkasından bastırarak yatağın baş tarafındaki duvara doğru yönlendirdim onu. Ellerini duvara dayadı. Duvardan aldığı güçle vücudunu bana bastırıyor, penisimin tamamını vajinasına alabiliyordu. Ben de arkasında gidip gelmeye, belinden tutarak onu kendi vücuduma bastırmaya devam ettim. Ellerim aynı zamanda göğüslerinde, kalçalarında, göbeğinde, boynunda dolanıyordu. Teninin ateşiyle yanan avuçlarımı O’nun ağzına götürüyor, parmaklarımı emdiriyor, sonra bütün vücudunu okşamaya devam ediyordum.
Biraz sonra ellerimle O’nu yönlendirerek ayağa kaldırdım. Kucağıma aldım. Bacaklarını kalçalarımda birleştirip kollarını boynuma doladı. Bir taraftan üstümde zıplıyor, diğer taraftan dudaklarımı emiyor, ısırıyordu.
Birkaç adım atarak sırtını duvara dayadım. Bedenimle duvar arasına sıkıştırdığım vücudunun bütün sıcaklığını hissedebiliyordum. Vücudumu bastırarak kucağımda zıplatıyordum O’nu.
İkimiz de çılgınlar gibi inliyorduk. Dudaklarını boynuma, ordan da kulağıma getirdi. Kendinden geçtiğini belli eden ses tonuyla:
“Geliyorum!” dedi.

Devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder