17 Kasım 2012 Cumartesi

Buğday Ten Sarhoşluğu - 7


Sağ elimi saçlarına doladım. Kafasını penisime bastırdım.
Bir elini göğsüme, diğerini testislerime götürdü. Testislerimi okşarken penisimi ağzına aldı. Islak dudakları yavaş yavaş ilerlemeye başladı. O’nun istediği gibi kafasını bastırıyordum. Penisimin büyük bir kısmı ağzının içindeydi. Ama kendini tamamı için zorluyordu.
Öksürerek kafasını geri çekti. Ağzında birikenleri penisime tükürdü. Gözleri nemlenmişti.
“Neden çektin elini!”
“Kafanı geri çektin.”
“Sana zorla demedim mi! Hepsini istiyorum.”
“On dokuz santim! Şimdiye kadar kimse tamamını alamadı.”
“İstiyorum. Zorla dedim sana!”
“Tecavüz fantezisi sevmiyorum.”
“Bunun onunla alakası yok. Sert istiyorum! Ve sertliğini hissedebilmem için benim yapacaklarımın ötesine geçmelisin. Az önce benim izin vermediğim bir şeyi yapman yasaktı. Şimdi de tam tersi.”
Bu tür oyunlara alışıktım. Ama ilk sevişmede, karşımdakinin seks dilini anlamaya çalışırken temkinli olmayı tercih ediyordum. Artık buna gerek kalmamıştı. İpler benim elimdeydi.
Ne istediğini biliyordum. Yönlendirilmeyi seviyor, emir almak istiyordu. O halde oyunu onun istediği gibi oynayacaktım. Bu benim de işime geliyordu. Ama önce onu yatağa götürmeliydim. Belinden tutarak kucakladım. Vajinasının ıslak sıcaklığını penisime sürterek ama içine girmeden yatağa taşıdım. Yatağa bıraktığımda karşısında dikildim.
“Sırtüstü uzan. Başını yatağın kenarına getir.” dedim. Başaşağı dururken penisimi yalamasını istiyordum.
“Hayır.” diye cevapladı.
Hayır demesi aslında, “Ya yapmazsam.” demekti. Emirlerime uymadığında neler olacağını görmek istiyor, O’nu zorlamam ve hoşuna giden sertliği vermem için beni yönlendiriyordu.
Kolundan tutarak çektim O’nu. Sırtüstü yatırıp başını yatağın kenarına getirdim. Ben ise yatağın kenarında ayakta duruyordum. Önce testislerimi ağzına götürdüm. “Yala” dedim. Dilini hissettiğimde ben de O’nun göğüslerini okşamaya başladım. Kıvranan vücudu beni kendimden geçiriyordu.
Penisimi elime aldım. Dudaklarının üstüne sürttüm. Dudaklarını aralamıyordu. Oyunumuzu biliyordum. Hafifçe yanağını tokatladım. Hala dudakları kilitliydi. Tokatlarımı sertleştirdim. Ve işte ağzının içindeydim. Yataktan destek alarak kendimi ileri doğru verdim. Penisimin boğazında ilerleyişini, gidip gelişini görebiliyordum. Zorlamaya başladım. Tamamını alması mümkün değildi. Tam dışarı çıkacakken, iki eliyle kalçalarımdan tutarak devam etmek istediğini gösterdi. Zorlamaya devam ettim. Vücudu kıvranıyor, ağzındaki penisimin izin verdiği kadar nefes nefese inliyordu...
O sırada, penisimin tamamını ağzına aldığını hissettim... Bunu yapabilen ilk kadındı...

Devam edecek...

2 yorum:

  1. "on dokuz" ayrı yazılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın, gözümden kaçmış. düzelttim...

      Sil